خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در سالن افراسیابی؛

اسفندآبادی: اگر حادثه‌ای انسانی رخ می‌داد چه کسی جوابگو بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۳۸۱

ساعت ۸ شب بود که جودوکاران زیادی در سالن تمرین می‌کردند که چند لامپ خاموش شد. بعد هم ناگهان زیر سقف سالن آتش گرفت.

در حادثه آتش سوزی که شامگاه روز دوشنبه در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی رخ داد، خوشبختانه به جودوکاران حاضر در این سالن آسیبی نرسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان تمرینات جودوکاران در روز دوشنبه، ناگهان سقف سالن افراسیابی مجموعه شیرودی آتش گرفت که با حضور به موقع آتش نشانان، این حریق مهار شد.

محمد خانی‌اسفندآبادی یکی از پیشکسوتان جودوی کشورمان که در هنگام حادثه در سالن مشغول تمرین بود، در این خصوص به خبرنگار ایلنا گفت: ساعت ۸ شب بود که جودوکاران زیادی در سالن تمرین می‌کردند که چند لامپ خاموش شد. بعد هم ناگهان زیر سقف سالن آتش گرفت.

وی افزود: بعد از این اتفاق، بلافاصله تاتامی‌ها و سایر لوازم مشتعل شونده را جمع آوری کردیم و با آتش نشانی تماس گرفتیم. نیروهای امداد نیز به موقع رسیدند و آتش را خاموش کردند.

رئیس سابق سازمان لیگ جودو با انتقاد از عملکرد مسئول سالن افراسیابی، خاطرنشان کرد: این حادثه به دلیل سوء مدیریت حاکم بر جودوی کشور به خصوص عدم کفایت مسئول سالن شهید افراسیابی است، چون این سالن به دلیل اینکه همواره به ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله جودو سرویس‌دهی می‌کنند، نیازمند تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای است.

پیشکسوت جودوی کشورمان با بیان اینکه این اتفاق برای چهارمین بار است که رخ می‌دهد، ادامه داد: در زمان بروز حادثه آتش‌سوزی، از جودوکاران نونهال گرفته تا پیشکسوتان مشغول تمرین بودند. سوال من از مسئول سالن این است که اگر اتفاقی برای ورزشکاران می‌افتاد، چه کسی پاسخگو بود؟

اسفندآبادی در پایان اظهار داشت: بی‌توجهی به تاسیسات و تجهیزات سالن افراسیابی در حالی به چشم می‌خورد که مسئول سالن، شهریه‌ها را افزایش داده و این مکان را به رشته‌های مختلف ورزشی جهت برگزاری برنامه‌های متعدد اجاره می‌دهد. سوال من این است پس این پول‌ها صرف چه کارهایی می‌شود؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز