خبرگزاری کار ایران

فکر نمی‌کردم پدیده لیگ‌ بشوم؛

عباس‌زاده: حالا به آقای‌گلی فکر می‌کنم / احساسم می‌گوید فولاد را می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۹۹

تصورم این نبود که من به عنوان نفر اول انتخاب خواهم شد و فقط می‌توانم بگویم بابت این انتخاب خیلی خوشحال شدم و نمی‌توانم احساسم را بیان کنم.

پدیده برتر سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با نفراتی که حضور داشتند، فکر نمی‌کردم این عنوان به من اختصاص پیدا کند. این موفقیت را مدیون هدایت و اعتماد علی دایی و حمایت و کمک همبازیانم بویژه بزرگترهای تیم هستم. حالا برای فصل جدید فقط به آقای‌گلی فکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا، محمد عباس‌زاده پس از کسب عنوان پدیده مسابقات فصل گذشته لیگ برتر که شنبه شب به وی اعطا شد، افزود: راستش را بخواهید وقتی برای حضور در مراسم رفتم، اصلا تصور نمی‌کردم این عنوان را به من بدهند. چه در سالن و چه در طول مسابقات نفرات بسیار شایسته‌ای حضور داشتند و به همین دلیل تصورم این نبود که من به عنوان نفر اول انتخاب خواهم شد و فقط می‌توانم بگویم بابت این انتخاب خیلی خوشحال شدم و نمی‌توانم احساسم را بیان کنم.

وی ادامه داد: این عنوان متعلق به پرسپولیس است و کسب آن را مدیون کمک و همراهی همبازیانم و هدایت و اعتماد علی دایی می‌دانم. در فصل گذشته، لحظات سخت و دشوار بسیاری داشتیم. اولین سال حضور در پرسپولیس آن هم برای یک بازیکن جوان بسیار سخت و دشوار است و بی‌شک اگر سایر بچه‌های تیم بویژه بزرگترها به من کمک نمی‌کردند و اگر از سوی آقای دایی مورد اعتماد قرار نمی‌گرفتم و به درستی هدایت نمی‌شدم، شانس کسب چنین عنوانی را نداشتم.

مهاجم جوان پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوب می‌دانم که از حالا مسوولیت سنگین‌تری دارم. بیشتر زیر ذره‌بین خواهم بود و هواداران هم توقع و انتظار بیشتری دارند که باید برآورده کنم. پرسپولیس به من این فرصت را داد و باید برای پرسپولیس، همبازیانم و علی دایی جبران کنم. متوجه این مساله هستم که فشارها بیشتر خواهد شد، پس باید بیش از پیش تمرین و تلاش کنم تا آنطور باشم که مردم می‌خواهند و هدفم این است که بهترین گلزن لیگ بشوم.

عباس‌زاده با اشاره به فرصت‌هایی که در بازی با نفت داشت، تصریح کرد: بد آوردیم، هم من و هم نوروزی، شانس یارمان نبود. خیلی به گل زدن نزدیک شدم، واقعیت این است که در این فصل فقط به آقای گل شدن فکر می‌کنم. مردم هر جا من را می‌بینند همین را می‌خواهند. البته در اولین بازی پست من نوک حمله نبود، با این وجود هر زمان فرصت دست داد و شرایط فراهم شد به نوک حمله رفتم تا فرصت بهتری برای گلزنی داشته باشم. در جریان بازی، با رضا نوروزی جابجا می‌شدیم و فکر می‌کنم هر چه بگذرد این هماهنگی بیشتر می‌شود. ما هر دو، شم گلزنی خوبی داریم و فکر می‌کنم امسال بتوانیم با کمک همه بچه‌ها، هدایت کادر فنی و حمایت هواداران، سال خوبی را برای پرسپولیس و هواداران رقم بزنیم. البته وقتی نوروزی به پرسپولیس آمد از یک طرف خوشحال شدم که مجبور به رقابت هستم و می‌توانم خودم را حفظ کنم و از سوی دیگر فکر می‌کردم شاید نیمکت نشین باشم اما علی دایی نشان داد هر کس که خوب باشد، بازی می‌کند و حالا می‌توانیم به هم کمک کنیم تا بهتر و بیشتر گل بزنیم.

مهاجم گلزن پرسپولیس در پایان درباره از دست رفتن دو امتیاز بازی با نفت و بازی با فولاد در گرمای اهواز گفت: جای نگرانی نیست. این پرسپولیس خودش را نشان می‌دهد. مقابل نفت هم بد آوردیم، بازی در گرمای‌اهواز هم واقعا سخت و طاقت‌فرسا است، اما احساسم می‌گوید ما در اهواز با آن شرایط و با اینکه فولاد می‌خواهد شکستش را جبران کند، پیروز می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز