خبرگزاری کار ایران

هندبال‌قهرمانی‌جوانان‌آسیا - تبریز؛

شفیق: مسابقات جوانان‌آسیا در تبریز موجب توسعه هندبال در آسیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۴۸۸

تمام تیم‌ها با انگیزه و کیفیت بالا در مسابقات حضور یافته اند و این به منزله اهمیت دادن کشورها به رقابت‌های هندبال حتی در رده های سنی پایه است.

دبیر کل کنفدراسیون هندبال آسیا گفت: برگزاری مسابقات جوانان آسیا در تبریز موجب رونق و توسعه این رشته در قاره کهن آسیا می شود.

به گزارش ایلنا، محمد شفیق در آیین افتتاح چهاردهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا در تبریز گفت: هندبال آسیا توانایی های بسیاری دارد و این توانایی ها و ظرفیت ها با برگزاری مسابقات در رده های سنی پایه بروز می کند.

وی افزود: مسابقات هندبال جوانان آسیا علاوه بر محک تیم های شرکت کننده و تعیین تیم قهرمان، محلی برای رقابت و کسب سهمیه جام جهانی است و این امر حساسیت مسابقات را بالا برده است.

شفیق اظهارکرد: تمام تیم‌ها با انگیزه و کیفیت بالا در مسابقات حضور یافته اند و این به منزله اهمیت دادن کشورها به رقابت‌های هندبال حتی در رده های سنی پایه است.

وی از میزبانی ایران در مسابقات آسیایی به نیکی یاد کرد و افزود: ایران همواره و در برگزاری مسابقات همکاری خوبی با کنفدراسیون داشته و مطمئنم در این بازی ها نیز همکاری و تعامل شایسته ای صورت می گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز