خبرگزاری کار ایران

یوسف کرمی:

نسل طلایی دیگری در تکواندو در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۷۰

با داشتن چنین استعدادهایی و برنامه ریزی های صورت گرفته، مطمئن هستم روند موفقیت تکواندو در آینده نیز با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

سرگروه تیم ملی تکواندو که برای دیدن مسابقات نونهالان قهرمانی جهان و تشویق و روحیه دادن نمایندگان کشورمان به باکو آذربایجان رفته، پس از قهرمانی تیم ملی دختران و پسران تکواندو ایران، مبارزات زیبا و شجاعانه آنها را ستود.

به گزارش ایلنا، یوسف کرمی در خصوص قهرمانی ملی پوشان کشورمان گفت: من واقعاً از نحوه مبارزات تک تک ملی پوشان لذت بردم. آنها فنی ترین مبارزات را انجام دادند و پاداش خود را با قهرمانی در دو بخش دختران و پسران گرفتند. من به کادر فنی این دو تیم تبریک می گویم که در آستانه عید سعید فطر هدیه خوبی را به جامعه ورزش و دوستداران تکواندو دادند.

سرگروه تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه نسل طلایی دیگری در تکواندو در راه است، گفت: فدراسیون در این سال ها نشان داده که نگاه ویژه ای به رده پایه دارد و این می تواند افتخارآفرینی تکواندو در میادین قاره ای، جهانی و المپیک را در سالهای آینده تضمین کند.

کرمی در مورد سطح فنی و میزبانی آذربایجان گفت: با اینکه اولین بار این مسابقات برگزار می شد، از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و کشورهای زیادی از این رقابت ها استقبال کردند. آذربایجان هم بدلیل اینکه در این سال ها میزبانی مسابقات متعددی را برعهده داشته، بواسطه تجربه در امر میزبانی، توانست در برگزاری مسابقات نونهالان جهان سازماندهی خوبی داشته باشد.

دارنده ۴ نشان طلا و برنز جهان در خاتمه گفت: وقتی مبارزات شجاعانه و افتخارآفرینی ملی پوشان و آینده سازان تکواندو را در شیاپچانگ باکو به چشم دیدم بار دیگر به ایرانی بودنم افتخار کردم. با داشتن چنین استعدادهایی و برنامه ریزی های صورت گرفته، مطمئن هستم روند موفقیت تکواندو در آینده نیز با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز