خبرگزاری کار ایران

به دلیل تشدید مصدومیت زانو؛

شریفی از اردوی تیم ملی وزنه برداری کنار گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۵۳

شریفی که در یک سال گذشته هم از ناحیه زانو احساس درد می کرد، در اردوی مجارستان به دلیل تشدید آسیب دیدگی زانو از جمع اردونشیان خارج شد.

وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی ایران به خاطر مصدومیتی که از ناحیه زانو داشت از جمع ملی پوشان کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، رشید شریفی با سابقه ترین عضو حاضر در اردوی فعلی تیم ملی وزنه برداری ایران، به دلیل تشدید آسیب دیدگی زانو از جمع اردونشیان خارج شد. شریفی که در یک سال گذشته هم از ناحیه زانو احساس درد می کرد، در اردوی مجارستان، با توجه به افزایش فشار تمرینات نتوانست همپای دیگر ملی پوشان تمرین کند و در نهایت، با تصمیم کادر فنی از جمع اردونشیان خارج شد.

بهداد سلیمی و بهادر مولایی دیگر فوق سنگین‌های حاضر در اردوی تیم ملی هستند که به لحاظ آمادگی در شرایط مطلوبی قرار دارند. مجید عسگری، جابر بهروزی، مرتضی رضائیان، کیانوش رستمی، رسول تقیان، نواب نصیرشلال و محمدرضا براری دیگر نفرات حاضر در اردوی تیم ملیی هستند که از میان آنها یک نفر دیگر با صلاحدید کادر فنی تا قبل از بازیهای آسیایی از جمع اردونشیان خارج خواهد شد.

شریفی: بهداد و بهادر هر دو آماده‌اند
رشید شریفی که هم اکنون در اصفهان به سر می برد درباره آخرین وضعیت خود گفت: درد زانوی من پس از بازگشت از اردوی چابکسر افزایش پیدا کرد و این اواخر با توجه به فشار تمرینات طوری شده بود که از هر دو زانو احساس الهتاب درد شدید می کردم. من به دلیل کشیدگی های زیاد تاندون های پا و البته پارگی های خفیف، از ناحیه زانو احساس درد می کنم و پزشکان گفته اند برای بهبود این آسیب دیدگی باید مدتی از تمرینات پر فشار فاصله بگیرم و استراحت کنم.

شریفی با اشاره به شرایط خوب دو وزنه بردار فوق سنگین حاضر در اردو افزود: خوشبختانه بهداد سلیمی و بهادر مولایی هر دو به لحاظ آمادگی در شرایط خوبی قرار دارند. آنها همچون دیگر ملی پوشان، تمرینات خوبی را در مجارستان سپری کردند و این امیدواری وجود دارد که با ادامه همین روند در بازیهای آسیایی خوش بدرخشند.

قهرمان سال ۲۰۱۳ آسیا درباره تصمیمش برای آینده نیز گفت: کادر فنی تیم ملی از من خواسته بدنم را آماده نگه دارم تا به عنوان نفر ذخیره بتوانم در کنار تیم ملی باشم. از طرفی با توجه به اینکه با تیم ذوب آهن اصفهان قرارداد دارم باید خودم را برای حضور در لیگ آماده کنم. البته بهداد سلیمی هم در تیم ذوب آهن حضور دارد و با توجه به شرایط خوبی که دارد در هفته های نخست او وزنه خواهد زد. من هم سه ماه فرصت دارم تا خودم را به شرایط مطلوب برسانم و در هفته های پایانی لیگ برای تیم ذوب آهن روی تخته بروم.

شریفی در پایان گفت: به هر حال نمی دانم اسم این را بدشانسی بگذارم یا نه. بعد از چند سال محرومیت حالا دو سال هم با آسیب دیدگی دست به گریبان هستم. شاید این هم خواست خدا باشد اما من تلاشم را ادامه می دهم تا بار دیگر صحنه رقابت های وزنه برداری برگردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز