خبرگزاری کار ایران

در بازدید از اردوی کاراته مطرح شد؛

سمندر: بهترین نتایج را در اینچئون می گیریم / هاشمی: نباید حریفان را دست کم بگیریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۹۹۴

مطمئن باشید با حمایت‌هایی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشتند بدون تردید نمایندگان کشورمان بهترین نتایج را در بخش بانوان و مردان در بازی‌های آسیای رقم خواهند زد.

کیومرثهاشمی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از تمرینات تیم ملی کاراته آقایان و بانوان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، رباب شهریان نایب رئیس اول کمیته و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با حضور در آکادمی ملی المپیک ضمن بازدید از تمرینات تیم‌های ملی کاراته مردان و زنان با کادر فنی و ملی‌پوشان حاضر در اردو به گفت‌وگو پرداختند.

در این بازدید ۲ ساعته که علیرضا سمندر رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته نیز حضور داشتند رئیس فدراسیون کاراته ضمن تشریح وضعیت تمرینی تیم ملی کاراته گفت: من در ۲ دوره بازی‌های آسیایی بوسان و دوحه حضور داشتم ولی انصافا این دوره با حمایتی که کمیته ملی المپیک داشت با انتقال تمرینات کاراته کاران به آکادمی ملی المپیک اردوهای تمرینی تیم‌های ملی کاراته مردان و زنان به بهترین نحو ممکن در حال برگزاری است و همین امر انگیزه ملی‌پوشان ما را دو چندان می‌کند.

وی ادامه داد: توان کاراته ما بسیار بیش از این هاست لذا جدای از نفراتی که در حال حاضر در اردو حضور دارند حداقل ۲ تیم دیگر در خارج از اردو هستند ولی با زحماتی که کادر فنی تیم‌های ملی مردان و زنان می‌کشند مطمئن باشید با حمایت‌هایی که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشتند و جا دارد از آنها تشکر کنم بدون تردید نمایندگان کشورمان با بهترین نتایج را در بخش بانوان و مردان در بازی‌های آسیای رقم خواهند زد.

سپس رباب شهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاش‌های کاراته کاران بانوان در اردو و کادر فنی گفت: اگرچه کاراته‌کاران زن کشورمان خیلی دیرتر از برخی دیگر رشته‌های دیگر موفق شدند با حجاب اسلامی که برای ما خیلی ارزشمند است در رقابت‌های آسیایی حضور یابند ولی بدون تردید زودتر از دیگر رشته‌ها بر روی سکوی قهرمانی خواهد رفت و من این پتانسیل و توانمندی را در کاراته بانوان می‌بینیم که با طلا برگردند.

وی ادامه داد: پتانسیلی که کاراته بانوان کشورمان در تیم ملی دارد در کمتر رشته‌های دیگر در بخش بانوان مشاهده می‌شود وهمین امر خیال ما را راحت می‌کند که تیم ملی کاراته زنان محدود به یک یا ۲ بازیکن خوب نیست به طوری که همین الان شاهدیم کادر فنی و ملی‌پوشان همگی با اعتماد به نفس بالا صحبت از کسب مدال طلا می‌کنند.

در ادامه کیومرثهاشمی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی کاراته مردان و زنان گفت: مطمئن باشید مسئولان فدراسیون صد درصد مورد تایید و حمایت ما هستند و هر آنچه از توان ما بر آید برای حمایت از آماده‌سازی تیم‌های ملی کاراته به کار خواهیم بست. در واقع با حضور در اردوهای تیم‌های ملی مختلف و گفت‌وگو با کادر فنی و ورزشکاران می‌خواهیم ضمن آشنایی با وضعیت آماده‌سازی آنها صحبت‌ها و درد دل‌های آنها را بشنویم تا اگر دغدغه خاطری هست در صدد رفع آن برآییم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: صحبت‌های ملی‌پوشان کاراته در خصوص موفقیت در بازی‌های آسیایی اینچئون برای ما روحیه‌بخش بود ولی باید مراقب باشیم تا خدای ناکرده حریفان را دست کم نگیریم و دچار غرور نشویم، به شخصه با این تمرینات خوب و قدرتمندانه و باانگیزه‌ای که در شما می‌بینم مطمئنم تیم کاراته مردان و زنان یکی از موفق‌ترین تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون خواهد بود.

سپس پگاه زنگنه کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان به نمایندگی از دیگر کاراته کاران ضمن تشریح وضعیت تمرینی از حمایت‌های مسئولان کمیته ملی المپیک و برگزاری اردوی آنها در سالن تمرینی اکادمی ملی المپیک و استفاد از امکانات آن قدرانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز