خبرگزاری کار ایران

احتمالا باشگاه چند بازیکن خارجی بگیرد؛

لطف‌پور: آبادان در لیگ برتر واترپلو مدعی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۴۸

مطمئنم با نتایجی که تیم امسال کسب می‌کند در سال های آتی یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر خواهد شد.

دروازه‌بان تیم واترپلوی پالایش نفت آبادان گفت: تا شروع مسابقات لیگ برتر به آمادگی کلمل می رسیم و امسال صد در صد جزو مدعیان هستیم.

به گزارش ایلنا، امید لطف‌پور در آستانه مسابقات امسال لیگ واترپلو اظهار کرد: الان نزدیک یک ماه است که تیم پالایش نفت تمرینات خود را به طور جدی شروع کرده است. هر چند که بازیکنان بومی حتی قبل از عید امسال تمرینات خود را شروع کرده بودند و سایر بازیکنانی که در اردوی تیم ملی جوانان و بزرگسالان هستند نیز به تیم اضافه می شوند. خود من ۴ سال است در تیم نفت بازی می‌کنم. ۳ سال گذشته، تیم ما در لیگ دسته یک بود اما امسال به لیگ برتر واترپلو راه یافته است.

دروازه بان تیم پالایش نفت در مورد شرایط تمرینات و آمادگی تیمش گفت: تمرینات تیم ما الان زیر نظر فرزاد کنعانی برگزار می‌شود. طبق برنامه باشگاه قرار شده که یک اردوی آمادگی در اصفهان یا شیراز داشته باشیم و چند بازی تدارکاتی برگزار کنیم تا بازیکنان به آمادگی مورد نظر برسند. باید تیم آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات امسال لیگ برتر داشته باشد. بازیکنان تیم پالایش نفت روزی ۳ ساعت تمرین می‌کنند. آنهایی که مثل من در اردوی تیم ملی هستند نیز در روز دو جلسه تمرین صبح و بعد از ظهر دارند. به نوعی بازیکنانی که در تیم ملی هستند روزی ۶ ساعت تمرین دارند. به غیر من که در اردوی تیم ملی هستم، تیم پالایش نفت دو تا بازیکن از تیم ملی جوانان نیز در اختیار دارد. هر چند بازیکنانی در تیم ما هستند که قبلا در تیم ملی حضور داشتند و الان در تیم ملی نیستند. فعلا ۶۰الی ۷۰ درصد آماده هستم که با برنامه ای که مربیان در نظر دارند تا شروع مسابقات به آمادگی کامل می رسم.

لطف پور ادامه داد: در کل تیم پالایش نفت آن دسته از بازیکنانی را که مدنظر باشگاه بوده را نتوانسته در اختیار بگیرد چون تیمی مثل دانشگاه آزاد اکثر بازیکنان تیم ملی بزرگسالان را در اختیار گرفته ولی باز هم تیم ما بازیکنانی دارد که در مسابقات امسال به درد تیم می خورد و احتمالا باشگاه چند تا بازیکن خارجی هم بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: تیم ما با بازیکنانی که امسال در اختیار گرفته می‌تواند جزو ۴ تیم اول باشد. همه بازیکنان، کادر فنی، مربیان و سرمربی و باشگاه تلاش می‌کنند تا امسال تیم ما بتواند روی سکو قرار بگیرد، چون تیم ما پتانسیل قرار گرفتن جزو تیم های برتر امسال لیگ واترپلو را دارد و ما صد در صد امسال جزو مدعیان هستیم. فکر کنم ۴ تیم دانشگاه آزاد، نفت امیدیه، فولاد سپاهان و پالایش نفت امسال جزو مدعیان هستند.

ملی پوش تیم واترپلوی پالایش نفت در مورد انتظارات از سازمان لیگ گفت: خوشبختانه الان داوران خوبی در مسابقات لیگ واترپلو هستند ولی باز هم یکسری مشکلات در قضاوت داوران است و به همین دلیل تنها انتظاری که از سازمان لیگ دارم این است که برای مسابقاتی که در هر شهرستان برگزار می‌شود، داورانی را در نظر بگیرد که بومی آن شهرستان یا استان نباشند. همین موضوع موجب بروز یکسری مشکلات در داوری مسابقات می شود.

وی در پایان گفت: تیم پالایش نفت برای مسابقات خیلی زحمت کشیده و ۳ سال پشت سر هم مقام کسب کرده است. مطمئنم با نتایجی که تیم امسال کسب می کند در سال های آتی یکی از بهترین تیم های لیگ برتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز