خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛

آمریکا قهرمان پانزدهمین دوره لیگ جهانی شد / برزیل باز هم ناکام ماند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۵۸

تیم ملی والیبال آمریکا پیش‌تر در سال ۲۰۰۸ نیز توانسته بود عنوان قهرمانی مسابقات لیگ جهانی را کسب کند و پس از آن هم در المپیک لندن به مدال طلا دست یافت.

تیم والیبال آمریکا با برتری مقابل برزیل در دیدار فینال لیگ جهانی، عنوان قهرمان پانزدهمین دوره این مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های ملی والیبال آمریکا و برزیل از ساعت ۲۳ یکشنبه شب در سالن نلسون ماندلای شهر فلورانس ایتالیا دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی را برگزار کردند که در پایان تیم آمریکا با برتری ۳ بر یک مقابل حریف نامدار خود به مقام قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ جهانی دست یافت.

تیم آمریکا ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات ۳۱ بر ۲۹،۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ برنده شد و تنها ست دوم را با حساب ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد. ساندر تایلور از تیم آمریکا در این بازی ۲۴ امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

تیم ملی آمریکا پیش‌تر در سال ۲۰۰۸ نیز توانسته بود عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند و پس از آن هم در المپیک لندن به مدال طلا دست یافت.

این برای دومین بار متوالی است که برزیل در دیدار نهایی مغلوب می‌شود. سال گذشته نیز شاگردان رزنده برابر روسیه در دیدار نهایی مغلوب شده بودند. آمریکا آخرین بار در سال ۲۰۱۲ به فینال رسیده بود که بازی پایانی را به لهستان واگذار کرد. این تیم سال گذشته نیز دوازدهم شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز