خبرگزاری کار ایران

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛

موسوی: مقابل آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم / از نظر بدنی کم آوردیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۴۸

من همیشه بهترین‌ها را می‌خواهم. شاید اگر در فینال هم بازی می‌کردیم و دوم می‌شدیم باز هم من می‌گفتم که راضی نیستم، اما در شرایط کنونی نتایج خوبی کسب کردیم.

سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان گفت: مقابل آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم نه به عملکرد خوب حریفان.

به گزارش ایلنا، سید محمد موسوی پس از شکست ۳ بر صفر برابر ایتالیا در خصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و شانس داشتیم که نخستین مدال جهانی والیبال ایران را کسب کنیم، اما نتوانستیم شرایط بدنی و روحی خود را در وضعیت ایده‌آل قرار دهیم. مصدومیت‌ها به ضرر ایران شد و از طرفی فکر می کنم از نظر بدنی هم کم آوردیم.

وی ادامه داد: سه ماه است که در اردوهای طولانی مدت حضور داریم و فکر می‌کنم طبیعی است که از نظر بدنی کمی تحلیل برویم، اما این شرایط برای تمام تیم‌ها وجود دارد. فرق ما با بقیه تیم‌ها این است که ما هنوز به این شرایط عادت نداریم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پس از حضور در جمع چهار تیم برتر کمی ارضا شده بودیم، گفت: می‌توانستیم حتی آمریکا را شکست دهیم، اما نشد. عنوان چهارمی راضی کننده است، اما من همیشه بهترین‌ها را می‌خواهم. شاید اگر در فینال هم بازی می‌کردیم و دوم می‌شدیم باز هم من می‌گفتم که راضی نیستم، اما در شرایط کنونی نتایج خوبی کسب کردیم.

موسوی با بیان اینکه امیدوارم مردم از ما راضی باشند، ادامه داد: ما چیزی از آمریکا کم نداشتیم، اما واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد که ما اصلا والیبال بازی نکردیم. ما در بازی برابر آمریکا و ایتالیا به خودمان باختیم. ایتالیا هیچ‌ وقت با شرایط امشب خود نمی‌تواند ما را شکست دهد، اما چون ما خیلی بد بودیم آنها به هدف‌شان رسیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز