خبرگزاری کار ایران

کم دقت بودیم و به روسیه باختیم؛

محمودی: انگیزه بچه ها مهم ترین فاکتور است / بچه ها باید تا آخرین لحظه بجنگند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۰۹

بچه های ما مقابل روسیه فوق العاده بودند و معروف خوب پاس داد و غفور عالی کار کرد اما در گیم پنجم فشار روی بچه های ما زیاد بود و روسیه خیلی خوب سرویس زد و ما را تحت فشار قرار داد.

ملی پوش سابق والیبال کشورمان گفت: بازی مقابل روسیه یکی از بازی های تیم ملی والیبال کشورمان بود.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرگار ایلنا اظهار داشت: بچه های ما مقابل روسیه بازی بسیار خوبی را انجام دادند و یکی از بازی های خوب تیم ملی ما بود. بچه ها خوب جنگیدند و در گیم پنجم باید کم اشتباه و با دقت ظاهر می شدند. در این گیم ما حتی از روسیه جلو هم افتادیم، اما روسیه تیم خوبی است و تجربه برگشتن به بازی را دارد و حتی در المپیک هم ۲ بر صفر از برزیل عقب افتاد اما در نهایت برد. روسیه در این زمینه تجربه زیاد دارد.

وی افزود: بچه های ما مقابل روسیه فوق العاده بودند و معروف خوب پاس داد و غفور عالی کار کرد اما در گیم پنجم فشار روی بچه های ما زیاد بود و روسیه خیلی خوب سرویس زد و ما را تحت فشار قرار داد. بازی با برزیل برای ما به مراتب راحت تر از روسیه است چون برزیل را قبلا برده ایم و بچه ها می توانند عملکرد خوبی داشته باشند و برنده بازی باشند. البته این برزیل نسبت به یکی دو ماه قبل آماده تر شده و اگر آنها را ببریم شانس صعود داریم.

محمودی در پایان گفت: انگیزه ای که بچه ها دارند مهم ترین فاکتور برای کسب موفقیت است. بچه ها باید تا آخرین لحظه بجنگند تا به پیروزی برسند. البته بحثروانی هم هست و چون قبلا برزیل را برده ایم جو روانی به نفع ما است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز