خبرگزاری کار ایران

در ادامه اردوی برون‌مرزی؛

نوجوانان ملی‌پوش والیبال به آنکارا رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۷۸

ملی پوشان کشورمان سپس راهی محل اقامت خود در این شهر شدند و در نخستین روز حضور خود در آنکارا، به تمرین توپی در سالن زراعت بانک ترکیه پرداختند.

تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران در ادامه اردوی برون‌مرزی خود به آنکارا رسید.

به گزارش ایلنا، کنسول سفارت ایران در آنکارا در فرودگاه آنکارا به استقبال تیم نوجوانان ایران آمد. ملی‌پوشان کشورمان سپس راهی محل اقامت خود در این شهر شدند و در نخستین روز حضور خود در آنکارا، به تمرین توپی در سالن زراعت بانک ترکیه پرداختند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از امروز چهارشنبه در ۴ روز متوالی به مصاف تیم والیبال جوانان زراعت بانک ترکیه می‌رود که این بازی‌ها ساعت ۱۷ و ۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود.

جواد کریمی سوچلمایی، سپهر به نژاد، علی رمضانی، سید محسن مهدیزاده، بیژن براتی، رسول آقچه لی، محمود رسولی، امیرحسین اسفندیار، میربابک موسوی گرگری، میثم پایدار، علی اصغر مجرد، محمد حبیبی، مهرشاد کتال محمد حیدری و طیب عینی ۱۵ بازیکن اعزامی به اردوی برون مرزی نوجوانان هستند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از ترکیه راهی تونس خواهد شد تا در تورنمنت بین المللی این کشور شرکت کند.

سید علیرضا دریابیگی، محمد وکیلی، علیرضا طلوع کیان، رضا مومنی‌مقدم، حمید جعفرزاده و رضا نصیری از جمله اعضای همراه ملی‌پوشان کشورمان در صربستان هستند. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه مقدماتی آغاز می‌شود که تیم والیبال نوجوانان ایران با تیم‌های هند، قطر و بحرین همگروه است. این رقابت‌ها از ۱۴ شهریورماه سال‌جاری به مدت ۹ روز در سریلانکا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز