خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون والیبال آمریکا اعلام کرد؛

ابراز تمایل تیم ملی والیبال آمریکا برای سفر به ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۱۴۸

رئیس فدراسیون والیبال امریکا در دیدار با محمد رضا داورزنی از قبول دعوت امریکا توسط ایران به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه در این کشور تشکر کرد.

رئیس فدراسیون والیبال آمریکا از قبول دعوت این کشور تشکر و برای حضور در ایران و انجام دیدار دوستانه ابراز تمایل کرد.

به گزارش ایلنا، داگبیل رئیس فدراسیون والیبال امریکا در دیدار با محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران که در حاشیه مسابقات مرحله نهایی لیگ جهانی انجام شد، از قبول دعوت امریکا توسط ایران به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه در این کشور تشکر کرد و ابراز تمایل خود را برای حضور تیم ملی این کشور در ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان در زمان مناسب پس از حضور ایران در لس آنجلس اعلام کرد.

وی اظهار کرد: خیلی خوشحال شدیم وقتی دعوت ما را قبول کردید و اکنون نیز خوشبختانه مراحل صدور ویزا رو گذاراندید. حضور ایران در امریکا بسیار مورد توجه رسانه های گروهی و مردم این کشور قرار گرفته و باعثشده اسپانسر های خوبی برای این مسابقات جذب شود. از همین الان بلیت های تمامی مسابقات به فروش رسیده و بی صبرانه منتظر حضور تیم ملی والیبال ایران در کشورمان هستیم. همچنین علاقمندیم در زمانی مناسب برای برگزاری چند دیداری دوستانه به ایران بیاییم. برگزاری این مسابقات به پیشرفت والیبال دو کشور کمک بسزایی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز