خبرگزاری کار ایران

زحمتکش:

سالن اختصاصی کوثر در رشد ووشوی خراسان رضوی مؤثر خواهد بود

کد خبر : ۱۸۷۰۳۷

با نگاه کارشناسانه‌ای که مدیرکل ورزش و جوانان استان به موضوع ورزش و هیأت‌های فعال دارد، یکی از سالن‌های رزمی مجموعه ورزشی کوثر مشهد به رشته ووشو اختصاص یافت.

رییس هیأت ووشو خراسان رضوی گفت: اختصاص سالن رزمی مجموعه ورزشی کوثر مشهد از سوی اداره کل وزش و جوانان استان کمک شایانی به رشد رشته ورزشی ووشو خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد زحمتکش گفت: با نگاه کارشناسانه‌ای که مدیرکل ورزش و جوانان استان به موضوع ورزش و هیأت‌های فعال دارد، یکی از سالن‌های رزمی مجموعه ورزشی کوثر مشهد به رشته ووشو اختصاص یافت.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و مدال‌های کسب شده توسط ووشوکاران خراسانی در رقابت‌های مختلف رنکینگ جهانی و آسیایی، عنوان کرد: در چند سال گذشته نبود یک سالن اختصاصی ووشو در استان احساس می‌شد که با اختصاص این سالن ورزشی انگیزه مضاعفی در ورزشکاران و مربیان ایجاد شد.

رییس هیأت ووشو خراسان رضوی ادامه داد: این سالن رزمی از شرایط استاندارد و مناسب برخوردار است و مطمئناً کمک زیادی به هیأت در برگزاری مسابقات، کلاس‌های آموزشی و استعدادیابی و به دنبال آن رشد بیش از پیش این رشته ورزشی خواهد کرد.

وی همچنین از برگزاری لیگ ووشو استان خبر داد و افزود: درصددیم این رقابت‌ها را با حضور تیم‌هایی از سراسر استان پس از ماه مبارک رمضان در سالن اختصاصی ووشو مجموعه ورزشی کوثر برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز