خبرگزاری کار ایران

بسکتبال کاپ آسیا - چین؛

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی اعلام شد / ایران به مصاف اردن می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۱۵

با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات بسکتبال کاپ آسیا، برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. بر این اساس تیم ملی ایران در این مرحله به مصاف اردن خواهد رفت.

با پایان یافتن مرحله گروهی مسابقات بسکتبال کاپ آسیا، برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد. بر این اساس تیم ملی ایران به عنوان تیم دوم گروه A در این مرحله به مصاف اردن خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، با برگزاری دیدارهای پنجمین روز مسابقات کاپ آسیا در چین، جایگاه تیم‌ها در دو گروه A و B مسابقات بسکتبال کاپ آسیا نهایی شد.

بدین ترتیب که دو تیم چین و فیلیپین صدر جدول این دو گروه را از آن خود نگه داشتند. در گروه B جایگاه سایر تیم‌ها مانند صدر جدول بدون تغییر ماند. البته در گروه A نیز تیم ایران در جایگاه دوم باقی ماند اما تیم‌های هند و ژاپن هم که پیش از دیدارهای امروز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار داشتند در این دو جایگاه جابه‌جا شدند.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال کاپ آسیا روز پنجشنبه برگزار می‌شود. برنامه دیدارهای این مرحله به این شرح است:(ساعت دیدار ایران به وقت ایران است)

پنجشنبه ۲۶ تیرماه

مرحله یک چهارم نهایی

* چین تایپه - ژاپن
* ایران - اردن(ساعت ۱۱:۱۵)
* فیلیپین - هند
* چین - سنگاپور

تیم ملی بسکتبال ایران در حالی روز پنجشنبه در ووهان چین به مصاف اردن می‌رود که در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسیا در همین شهر و برابر همین تیم شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات بازماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز