خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای بازی های آسیایی؛

ملی پوشان ژیمناستیک در حضور کیومرثهاشمی تست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۱۱

ملی پوشان ژیمناستیک که برای شرکت در بازی های آسیایی اینچئون با انگیزه بالاتری تمرینات خود را دنبال می کنند، در حضور کیومرثهاشمی در آزمون آمادگی جسمانی و تکنیکی شرکت کردند.

ملی پوشان ژیمناستیک ایران، امروز(سه شنبه) در حضور رییس کمیته ملی المپیک که به محل اردوی این تیم در خانه ژیمناستیک تهران رفته بود، در آزمون آمادگی جسمانی و تکنیکی شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان ژیمناستیک که پس از اعلام موافقت کمیته ملی المپیک برای شرکت این تیم در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی با انگیزه بالاتری تمرینات خود را دنبال می کنند، امروز(سه شنبه) نیز در حضور کیومرثهاشمی بسیار با انگیزه بودند و آزمون آمادگی جسمانی و تکنیکی دادند.

ملی پوشان ژیمناستیک که در دور نخست تمرینات آماده سازی خود در تهران اردو زدند، دور دوم تمرینات خود را در بندرعباس پی گرفتند و پس از آن از ابتدای تیر ماه، اردوهای سوم تا ششم این تیم در سالن مجهز شهر الوند شهر قزوین ادامه یافت.

از آنجا که امکانات سالن شهر الوند قزوین، مناسب است و رضایت کادر فنی و ورزشکاران فراهم شده است، مقرر شد اردوهای این تیم تا زمان اعزام آنان برای شرکت در اردوی برون مرزی هلند در این سالن دنبال شود.

سعیدرضا کی خواه، هادی خناری نژاد، محمد رمضانپور، محمدرضا حمیدی، حمید قاقازانی، احسان خدادادی، ایمان خاموشی و کیوان انصاری هشت ملی پوش حاضر در اردوی تیم ملی ژیمناستیک هستند.

ورزشکاران تیم ملی ژیمناستیک ایران اواخر مرداد ماه به منظور شرکت در اردوی تدارکاتی برون مرزی به کشور هلند سفر خواهند کرد و پس از مراجعت از این کشور تا زمان اعزام تیم به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در جزیره کیش تمرینات خود را دنبال می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز