خبرگزاری کار ایران

رغبتی به ایلنا خبر داد:

کاروان اینچئون دهه‌اول مرداد نهایی می‌شود / اعزام حدود ۲۵۰ ورزشکار به کره

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۹۳

ما در دور گذشته بازی‌های آسیایی ۵۹ مدال داشتیم که تکرار این تعداد مدال دشوار است، اما امیدواریم با کسب ۲۲ تا ۲۵ مدال طلا بتوانیم جایگاه چهارمی خود را در بازی‌های آسیایی تکرار کنیم.

کاروان ورزشکاران، مربیان و همراهان اعزامی به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی دهه اول مرداد نهایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام این خبر افزود: تاکنون اعزام ۱۹ رشته ورزشی به بازی‌های آسیایی قطعی شده و تا دهه اول مردادماه نیز تکلیف ۷-۸ رشته باقی‌مانده نیز برای اعزام به این رقابت‌ها نهایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود کاروان ایران در این دوره از مسابقات کمتر از دور گذشته باز‌ی‌های آسیایی باشد یادآور شد: در بازی‌های گوانگژو کاروان کشورمان ۲۷ رشته ورزشی و ۳۵۵ ورزشکار را شامل می‌شد، ولی پیش‌بینی می‌کنیم در بازی‌های آسیایی اینچئون کاروان ایران حداکثر بین ۲۵۰ تا ۲۷۰ نفر را شامل شود.

رغبتی با بیان اینکه تکرار نتیجه چهارمی گوانگژو در بازی‌های آسیایی اینچئون دشوار است، اظهار داشت: ما در دور گذشته بازی‌های آسیایی ۵۹ مدال داشتیم که تکرار این تعداد مدال دشوار است، اما امیدواریم با کسب ۲۲ تا ۲۵ مدال طلا بتوانیم جایگاه چهارمی خود را در بازی‌های آسیایی تکرار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز