خبرگزاری کار ایران

قادیان:

صبا جز و شش تیم بالای جدول می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۰۸

تلاش می کنم روندی که در تیم سابقم داشتم ادامه دهم و در فصل جدید برای تیم و خودم مسمر ثمر باشم / صبا یک باشگاه حرفه‌ای است و عامل موفقیت خیلی از بازیکنان شده است.

مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: خوشبختانه اردو‌ها و تمرینات بسیار خوبی را انجام می‌دهیم و قطعا توانایی این را داریم جزء مدعیان فصل جدید و شش تیم بالای جدول لیگ بر‌تر باشیم.

عباس قادیان که به تازگی از تیم فوتبال خوبه خونه بابل به صبا آمده در گفت‌و‌گو با ایلنا پیرامون اینکه تا چه مقدار می‌تواند موفقیت و آقای گلی که سال گذشته در لیگ دسته دوم کشور به دست آورده بود در صبا تکرار کند اظهار داشت: انشاالله تلاش می‌کنم روندی که در تیم سابقم داشتم ادامه دهم تا در فصل جدید برای تیم و خودم مثمر ثمر باشم.

وی ادامه داد: می‌دانم که سال اول دوران بازی‌ام در لیگ بر‌تر سخت خواهد بود، اما تمرین و کار خواهم کرد تا روز به روز خود را با شرایط جدید آشنا کنم که تا آغاز لیگ به چیزی که دوست دارم برسم.

بازیکن صبای قم که فصل گذشته را زیر نظر فرشاد پیوس کار می‌کرد، درخصوص اینکه مربی سابقش در آمدن وی به صبا موثر بوده است عنوان کرد: با اینکه آقای پیوس زحمات بسیار زیادی برای من کشید و همیشه حمایتم می‌کرد، اما در زمان انتقالم به صبا تاثیری نداشت.

قادیان درباره اینکه چقدر احتمال حضور در ترکیب ثابت صبا در فصل جدید را برای خود قائل است، ابراز کرد: همه تلاشم را می‌کنم جزء یازده نفر اصلی باشم، خود را ثابت کنم و توانایی‌هایم را نشان دهم.

وی پیرامون پیشنهادهایش قبل از پیوستن به صبا گفت: با دو تیم لیگ برتری دیگر صحبت‌هایی شد اما تصمیم گرفتم صبا را انتخاب کنم؛ چون احساس کردم می‌توانم در این تیم موفق شوم، ضمن اینکه صبا یک باشگاه حرفه‌ای می‌باشد و عامل موفقیت خیلی از بازیکنان شده است.

مهاجم جدید صبا درمورد شرایط تیم جدیدش نیز خاطر نشان کرد: خوشبختانه اردو‌ها و تمرینات بسیار خوبی را انجام می‌دهیم و قطعا توانایی این را داریم جزء مدعیان فصل جدید و شش تیم بالای جدول لیگ بر‌تر باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز