خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان؛

با افتتاح خانه تکواندو و جودو لرستان پایگاه استعدادیابی این دو رشته خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۰۸

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: خانه اختصاصی تکواندو لرستان پس از مدت ۲ سال ساخت و ساز با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: خانه اختصاصی تکواندو لرستان پس از مدت ۲ سال ساخت و ساز با اعتباری حدود ۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رضامحمدی اصل ‌در مراسم افتتاح خانه تکواندو لرستان در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد اظهار کرد: خانه اختصاصی تکواندو و جودو لرستان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) به بهره برداری می‌رسد که این نخستین خانه تکواندو استان است و برای فعالیت ورزشکاران لرستانی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: فعالیت ساخت این پروژه ورزشی از خردادماه سال ۹۱ آغاز شده است و اکنون پس از مدت ۲ سال به بهره برداری رسیده است که امیدواریم با بهره برداری از این طرح بسیاری از مشکلات ورزشکاران لرستانی برطرف شود.
محمدی اصل تصریح کرد: ساختمان اصلی خانه تکواندو لرستان در دو طبقه و به مساحت ۱ هزار و ۱۱۱ متر مربع به پیمانکاری شرکت زاگرس ساز خرم در خرم آباد ساخته شده است که کار نظارت بر این پروژه توسط دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستانانجام شده است.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: برای ساخت این ساختمان اعتباری به میزان ۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است که محل تأمین این اعتبار از محل اعتبارات ملی بوده است و از اعبارات استانی در ساخت آن استفاده نشده است.
وی با اشاره به برخی از مشکلات خانه تکواندو لرستان اظهار کرد: با توجه به سابقه ورزشی استان لرستان وضعیت این استان از نظر امکانات ورزشی بسیار پایین است و سرانه ورزشی برای هر نفر در این استان حدود ۵۳ سانتی متر است که چندان خوشایند نیست و باید افزایش یابد.

مشخصات این خانه تکواندو و جودو که به تفکیک در دو طبقه و به صورت مجزا احداثگردیده است به شرح ذیل است:

الف: سال شروع عملیات خرداد ماه ۱۳۹۱

ب: زیر بنا: یک هزار ویکصد ویازده متر مربع در دو طبقه

پ: مبلغ هر نقشه شرکت: ۰۰۰ ۰۰۰ ۴۲۰ ۹ ریال

ج: محل تامین اعتبار: طرح ۰۶۵ملی

ح: کارفرما: اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان

د: پیمانکار: شرکت زاگرس ساز خرم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز