خبرگزاری کار ایران

تکواندو بین‌ المللی کره‌ جنوبی؛

عاشورزاده با پیروزی در فینال تمام ایرانی قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۳۸

دو نماینده سبک وزن ایران به دیدار پایانی رقابت های بین المللی تکواندو کره جنوبی راه یافتند که عاشورزاده قهرمان سال ۲۰۱۴ آسیا، فاتح این دیدار تمام ایرانی بود.

در ادامه رقابت های تکواندو بین‌المللی کره‌جنوبی، دو نماینده سبک وزن ایران به دیدار پایانی راه یافتند که قهرمان سال ۲۰۱۴ آسیا، فاتح این دیدار تمام ایرانی بود.

به گزارش ایلنا، در مبارزات وزن ۵۸ - کیلوگرم فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی از تیم ملی تکواندو ایران با شکست رقبای خود راهی دیدار پایانی شدند. در نهایت این عاشورزاده بود که با نتیجه ۸ بر ۷ در این رقابت به برتری رسید و بر سکوی قهرمانی ایستاد و ابوالفضل یعقوبی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. عاشورزاده ۳۵ روز قبل مدال طلای آسیا را در ازبکستان کسب کرده بود.

بدین ترتیب تیم ملی ایران در پایان دومین روز این رقابت ها در رده سنی نوجوانان، توسط مهدی اسحاقی در وزن ۴۸ - کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و در بخش بزرگسالان فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸ - کیلوگرم طلایی شد، ابوالفضل یعقوبی نیز در همین وزن مدال نقره را به گردن آویخت و علیرضا نصر آزادانی در وزن ۷۴ - کیلوگرم به مدال برنز رسید.

تیم ملی تکواندو ایران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه(۲۲ و ۲۳ تیرماه) نماینده ای را در مسابقات نخواهد داشت و روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه، مهدی خدابخشی مبارزات خود را پیگیری خواهد کرد.

مسابقات تکواندو آزاد بین‌المللی کره‌جنوبی از روز جمعه با حضور ۱۷۷۰ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان در شهر گیونکجو آغاز شده است. این رقابتها در کلاس G۲ برگزار می‌شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی ورزشکاران محاسبه خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز