خبرگزاری کار ایران

تکواندو بین المللی کره جنوبی؛

اسحاقی با کسب مدال‌طلا به المپیک نزدیک شد / نصر روی سکوی سوم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۳۴

اسحاقی در جدال برای کسب مدال طلا برای چهارمین بار مقابل نمایندگان کره جنوبی به میدان رفت و ۱۹ بر ۷ صاحب پیروزی شد و به نشان طلا دست یافت.

در آغاز رقابت‌های تکواندو بین‌المللی کره جنوبی نمایندگان کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا و برنز شدند.

به گزارش ایلنا، رقابت های تکواندو بین‌المللی کره‌جنوبی روز گذشته با حضور ۱۷۷۰ تکواندوکار در رده‌های سنی بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان به میزبانی شهر گیونگجو آغاز شد. در نخستین روز این مسابقات تیم ملی کشورمان دو نماینده داشت که نصر و اسحاقی با برتری مقابل رقبای خود به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بودند، ولی به دلیل طولانی شدن مسابقات و مراسم افتتاحیه ادامه مبارزات به امروز موکول شد.

مهدی اسحاقی تکواندوکار نوجوان کشورمان که برای رسیدن به المپیک نانجینگ با محمد اصلانی رقابت می کند در وزن ۴۸ - کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس تکواندوکاری از کره‌جنوبی را ۸ بر ۵ شکست داد. وی دور دوم تکواندوکاری از مغولستان را ۹ بر ۳ از پیش رو برداشت سپس در دو مبارزه بعدی با نتایج ۵ بر ۳ و ۳ بر صفر از سد تکواندوکاران کشور میزبان گذشت و راهی بازی پایانی شد. اسحاقی در جدال برای کسب مدال‌طلا برای چهارمین بار مقابل نمایندگان کره‌جنوبی به میدان رفت و ۱۹بر۷ صاحب پیروزی شد و به نشان طلا دست یافت.

در همین وزن محمد اصلانی رقیب اسحاقی برای کسب مجوز حضور در المپیک نانجینگ نیز حضور داشت و همان دور نخست به نماینده کره‌جنوبی ۵ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت تا شانس اسحاقی با این مدال طلا برای رسیدن به المپیک بیشتر شود.

اما در وزن ۷۴ - کیلوگرم رده سنی بزرگسالان علیرضا نصر آزادانی که با شکست ۴ تکواندوکار از کره جنوبی راهی نیمه‌نهایی شده بود در این مرحله مقابل رافالوویچ نیکیتا از ازبکستان نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز دست پیدا کرد.

در ادامه مسابقات روز دوم تکواندوکاران کشورمان کار خود را با پیروزی آغاز کردند. در وزن ۵۸ - کیلوگرم که ۱۹۴ تکواندوکار حضور دارند فرزان آشورزاده دور نخست استراحت داشت و سپس سرگی کارگاپولوو از روسیه را ۱۸ بر یک شکست داد. در همین وزن ابوالفضل یعقوبی پس از یک دور استراحت تکواندوکاری از کشور میزبان را ۲۰ بر ۸ از پیش رو برداشت و راهی دور سوم شد. این مسابقات به مدت ۵ روز در گیونگجو پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز