خبرگزاری کار ایران

می رویم تا بهترین بازی ها را ارائه کنیم؛

خوش خبر: تیم ملی والیبال با ۱۴ بازیکن عازم فلورانس می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۳۱

تیم ملی والیبال ایران از ۵ مردادماه اردوی خود را دوباره آغاز خواهد کرد تا برای برگزاری ۴ دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی آمریکا آماده شود.

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: ملی پوشان ایران بامداد دوشنبه ۲۳ تیرماه تهران به مقصد شهر فلورانس ایتالیا ترک خواهند کرد تا در مرحله نهایی لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ حضور یابند.

به گزارش ایلنا، امیر خوش خبر افزود: تیم ملی والیبال ایران ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) راهی فرانکفورت و سپس عازم فلورانس ایتالیا می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس قوانین لیگ جهانی والیبال هر تیم می تواند با ۱۲ تا ۱۴ بازیکن در مرحله نهایی لیگ جهانی شرکت کند، گفت: تیم ملی والیبال ایران با ۱۴ بازیکن در این رقابت ها شرکت می کند که یک لیبرو و یک بازیکن در یکی دیگر از پست ها به تیم اضافه خواهند شد.

سرپرست تیم ملی تصریح کرد: قبل از هر مسابقه در لیگ جهانی سرمربی تیم ملی اسامی ۱۲ بازیکن را برای آن دیدار به مسئولین اجرایی مسابقات خواهد داد.

وی در باره برنامه های تیم ملی در شهر فلورانس نیز گفت: ملی پوشان ایران تمرینات خود را از روز دوشنبه بر اساس برنامه تنظیم شده فدراسیون جهانی والیبال(FIVB) آغاز خواهند کرد و در روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۵ و ۲۷ تیرماه نیز به مصاف تیم های روسیه و برزیل می روند تا تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شود.

خوش خبر با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران در دومین تجربه جهانی خود به مرحله نهایی ضعود کرد و به عنوان پدیده رقابت ها معرفی شد، افزود: تیم ما تازه وارد این سطح والیبال دنیا شده و در حالیکه دومین سال است در لیگ جهانی هستیم در مرحله نهایی می بایست با تیم هایی رقابت کنیم که یکی از آنها مدافع عنوان قهرمانی لیگ جهانی(روسیه) است و یکی دیگر پر افتخار ترین تیم لیگ جهانی(برزیل). کار سخت است ولی می رویم تا بهترین بازی خود را ارائه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم ایران برای صعود به مرحله بعد و حتی رفتن بر روی سکو تلاش خواهد کرد، گفت: نباید تفکر بازیکنان انتظار بیش از حد و زیاده خواهی در این رقابت ها باشد که این تفکر، آفت تیم ملی در مرحله نهایی لیگ جهانی خواهد بود و تیم را به بیراهه می برد.

سرپرست تیم ملی والیبال با یادآوری اینکه تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی لیگ جهانی باید تا پایان مسابقات در فلورانس بمانند حتی اگر به دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی صعود نکنند، گفت: تیم ملی والیبال ایران ۳۰ تیرماه و بعد از پایان لیگ جهانی به تهران باز خواهد گشت و بر اساس تصمیم کواچ بازیکنان به مدت یک هفته استراحت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران از ۵ مردادماه اردوی خود را دوباره آغاز خواهد کرد تا برای برگزاری ۴ دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی آمریکا آماده شود. در صورتی که ویزای تیم ملی ایران بدون مشکلی صادر شود، ملی پوشان والیبال کشورمان ۱۶ مردادماه راهی آمریکا خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز