خبرگزاری کار ایران

در بازدید صبح امروز صورت گرفت؛

تاکید بر همکاری های ورزشی در دیدار سفیر ژاپن با مسئولان کمیته ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۴۳

آماده ایم در قالب تفاهم نامه ای مشترک از ظرفیت های طرفین در زمینه های ورزشی، اعزام مربی، مدرس و برگزاری اردوهای مشترک همکاری های دو جانبه داشته باشیم.

سفیر ژاپن در ایران با حضور در محل کمیته ملی المپیک با رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران دیدار و در خصوص مباحثمختلف بحثو تبادل نظر کرد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این دیدار، کیومرثهاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای ژاپن به منظور اخذ میزبانی بازی های المپیک ۲۰۲۰ خطاب به کوچی هانه دا، ابراز داشت: ژاپن به عنوان یکی از قدرت های اصلی ورزش قاره آسیا توانایی های بسیار خوبی برای همکاری های بیشتر در زمینه ورزش دارد و ایران و ژاپن می توانند تفاهمنامه ورزشی خوبی با یکدیگر امضا کنند و در رشد و اعتلای برخی رشته ها برای دو کشور نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: آماده ایم در قالب تفاهم نامه ای مشترک از ظرفیت های طرفین در زمینه ورزش بهره ببریم. اعزام مربی، مدرس و برگزاری اردوهای مشترک از جمله مواردی است که می توانیم همکاری های دو جانبه ای داشته باشیم و به رشد ورزش یکدیگر کمک کنیم.

در ادامه سفیر ژاپن نیز گفت: از پیشنهاد همکاری های بیشتر شما استقبال می کنیم و حتما این موضوع را به توکیو گزارش خواهیم داد تا در یک چارچوب مشخص این تفاهم نامه اجرایی شود.

سفیر ژاپن با اشاره به موقعیت خوب تیم ملی تکواندو ایران در سطح جهانی گفت: می دانیم که تکواندو ایران یکی از رشته های قدرتمند جهانی است و امیدواریم بتوانیم در رشته جودو نیز شاهد رشد این ورزش در ایران باشیم.

در ادامه شاهرخ شهنازی با تاکید بر ریشه ورزش جودو در ایران گفت: جودو به عنوان ورزش اصلی نیروهای نظامی ایران مطرح است و ما انتظار داریم بتوانیم در این رشته و ورزش های دیگر و به خصوص برای زنان، همکاری های بیشتری با ژاپن داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز