خبرگزاری کار ایران

بسکتبال کاپ آسیا - چین

ملی پوشان بسکتبال ایران عازم چین شدند / ژاپن نخستین حریف ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۱۶

تیم ملی بسکتبال ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات کاپ آسیا شب گذشته عازم کشور چین شد.

ملی پوشان بسکتبال ایران به منظور شرکت در مسابقات کاپ آسیا و دفاع از عنوان قهرمانی خود شب گذشته راهی ووهان چین شدند.

به گزارش ایلنا، حامد حدادی، روزبه ارغوان، اوشین ساهاکیان، محمد جمشیدی، سامان ویسی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، یونس لاله زاده، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، اصغر کاردوست و آرمان زنگنه برای تیم ملی ایران در این رقابت ها به میدان خواهند رفت.

محمد رضا مشحون(سرپرست)، مهمت بچیروویچ(سرمربی)، مهران شاهین طبع(مربی)، صفا علی کمالیان(مربی)، مهدی حسن زاده(بدنساز)، حسین قلی نژاد(فیزیوتراپیست) و داوود ترکاشوند(ماساژور) دیگر اعضای کاروان اعزامی بسکتبال به این رقابت ها هستند.

امیر حسین صفرزاده داور بین المللی کشورمان نیز به دعوت کمیته داوران فیبا همراه این تیم به چین رفت تا در این رقابت ها قضاوت کند.

پنجمین دوره رقابت های کاپ آسیا روز جمعه ۲۰ تیر ماه آغاز می شود و تیم ملی کشورمان که درگروه A این مسابقات قرار دارد در نخستین دیدار خود راس ساعت ۱۳:۴۵ به وقت تهران به مصاف ژاپن خواهد رفت.

تیم ملی کشورمان در دوره گذشته مسابقات کاپ آسیا که در ژاپن برگزار شد با غلبه بر تیم میزبان عنوان نخست این رقابت ها را از آن خود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز