خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

محمد موسوی بهترین مدافع دور مقدماتی لیگ جهانی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۸۹

در پایان دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با ۰.۹۶ امتیاز بهترین مدافع شد و بازیکنانی از روسیه و ایتالیا در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

محمد موسوی عراقی عنوان بهترین مدافع دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، در پایان دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با ۰.۹۶ امتیاز بهترین مدافع شد و بازیکنانی از روسیه و ایتالیا در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در فهرست امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی، آندرسون ماتیو از آمریکا با ۲۵۹ امتیاز در صدر قرار دارد. بازیکنانی از صربستان و آمریکا با ۲۲۰ و ۲۱۰ امتیاز در رتبه های دوم و سوم هستند و شهرام محمودی از ایران با ۱۴۹ امتیاز در رتبه هشتم است. محمودی در پایان هفته ششم در رتبه چهارم این فهرست قرار داشت و به دلیل مصدومیت در دو مسابقه برابر لهستان به میدان نرفت.

ساندر تایلور از آمریکا با ۵۰.۸۹ درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از ایتالیا و صربستان در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. شهرام محمودی از ایران با ۴۷.۴۱ درصد موفقیت در رتبه نهم این فهرست قرار دارد.

در میان بهترین زنندگان سرویس در دور مقدماتی لیگ جهانی، موسرسکی دیمیتری از روسیه با میانگین ۰.۳۶ امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و دو بازیکن آمریکا به ترتیب با ۰.۳۵ و ۰.۳۳ امتیاز در هر ست در رتبه های بعدی قرار دارند. محمد موسوی در این فهرست در رتبه دهم است.

زاتورسکی پاول از لهستان با میانگین ۲.۵۲ در هر ست در رده نخست بهترین توپ گیران دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال ایستاده است و بازیکنانی از تیم ملی والیبال برزیل رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. در این فهرست فرهاد قائمی از ایران با میانگین ۱.۴۹ در رتبه هشتم قرار دارد.

در فهرست بهترین دریافت کنندگان، شوجی اریک از آمریکا با ۵۲.۶۵ درصد موفقیت در رده نخست ایستاده است. بازیکنانی از لهستان و بلغارستان به ترتیب با ۴۱.۵۵ و ۴۰.۵۵ درصد موفقیت در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. فرهاد قائمی از ایران با ۳۶.۷۳ درصد موفقیت در رده هفتم دریافت کنندگان دور مقدماتی لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ قرار دارد.

فابین از لهستان با ۶.۵۵ پاس صحیح در هر ست رده عنوان نخست بهترین پاسورهای لیگ جهانی را به خود اختصاص داد. بازیکن صربستان با ۶.۰۰ و سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با میانگین ۵.۳۹ پاس صحیح در هر ست در رده های دوم و سوم این رده بندی ایستادند.

دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال شب گذشته به پایان رسید و تیم های ایتالیا، ایران و برزیل از گروه یک و آمریکا و روسیه از گروه دو به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کردند.

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال از ۲۵ تا ۲۹ تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز