خبرگزاری کار ایران

تکواندو جایزه بزرگ - چین؛

حذف ناباورانه باقری معتمد / دو برنز سهم تکواندوکاران ایران

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۹۳

تکواندوکاران وزن ۶۸ - کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند که از میان دو نماینده کشورمان محمد باقری معتمد از دور مسابقات حذف شد و بهنام اسبقی برنز گرفت.

پرونده تکواندوکاران ایران در رقابت های تکواندو جایزه بزرگ چین با دو مدال برنز بهنام اسبقی و سجاد مردانی بسته شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه این مسابقات تکواندو جایزه بزرگ چین که در شهر سوژو چین برگزار شد امروز یکشنبه تکواندوکاران وزن ۶۸ - کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند که از میان دو نماینده کشورمان محمد باقری معتمد از دور مسابقات حذف شد و بهنام اسبقی برنز گرفت.

بهنام اسبقی که مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۳ و آسیا در سال ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد حریفانی از ویتنام(۸ بر صفر)، انگلیس(۹ بر ۴) و آمریکا(۱۶ بر ۹) را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به دیدار پایانی مقابل دائیه هون لی دارنده مدال های نقره المپیک ۲۰۱۲، طلای جهان در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و دو طلای آسیا از کره جنوبی ایستاد و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و به نشان برنز بسنده کرد.

اما شگفتی بزرگ این وزن را یک تکواندوکار از پورتریکو رقم زد. لوئیس کالون در پیکار با محمد باقری معتمد دارنده مدال نقره المپیک، قهرمان جهان و آسیا در راند طلایی پیروز شد تا یک پیروزی شیرین را در کارنامه خود ثبت کند.

در روز اول این مسابقات سجاد مردانی در وزن ۸۰ + کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود تا با احتساب نشان برنز اسبقی تیم شش نفره ایران با دو مدال برنز خود در این مسابقات به کار خود پایان دهد. هادی مستعان، مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی و محمد باقری معتمد چهار عضو تیم ایران با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

اولین دوره مسابقات جایزه بزرگ در سال ۲۰۱۴ از جمعه ۱۳ تیرماه به میزبانی چین با حضور ۲۳۶ تکواندوکار از ۵۷ کشور در سوژو چین آغاز شد و عصر امرور یکشنبه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز