خبرگزاری کار ایران

تکواندو جایزه بزرگ - چین؛

مردانی مدال برنز گرفت / مستعان، حجی زواره و عبداللهی امروز به میدان می روند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۶۶

سجاد مردانی تنها تکواندوکار وزن چهارم المپیکی کشورمان، در مرحله نیمه نهایی به مصاف آنتونی اوبامه از گابن رفت و برابر این بازیکن شکست خورد و به مدال برنز قناعت کرد.

سجاد مردانی با قبول شکست برابر نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن، به مدال برنز رقابتهای وزن ۸۰ + گرندپریکس چین دست یافت.

به گزارش ایلنا، اولین دوره مسابقات گرندپریکس از دیروز(جمعه) آغاز شد و به مدت ۳ روز در شهر سوژو چین پیگیری می شود.

این رقابت ها در کلاس G۴ برگزار و ۲۳۶ تکواندوکار رنکینگ دار المپیکی از ۵۷ کشور، جهت افزایش امتیازات خود برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل مبارزات شان را آغاز کرده اند.

سجاد مردانی، نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ و تنها تکواندوکار وزن چهارم المپیکی کشورمان در این مسابقات، در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف آنتونی اوبامه از گابن رفت و برابر این بازیکن شکست خورد و به مدال برنز قناعت کرد.

این تکواندوکار گابنی در کارنامه خود مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن و مدال طلای جهان در سال ۲۰۱۳ را در اختیار دارد.

تکواندوکار وزن ۸۰ + کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به این مرحله ابتدا رومان کوئنتو روسی(دارنده طلای یونیورسیاد ۲۰۰۹ و طلای مسابقات آزاد روسیه و هلند در سال ۲۰۱۳) را با نتیجه ۱۲ بر ۸ شکست داد. در پیکار دوم رو در روی لئوناردو باسیل ایتالیایی(دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا) با نتیجه ۵ بر یک به برتری دست یافت و در مبارزه سوم اِم بار اِندیایه فرانسوی(نایب قهرمان اروپا در سال ۲۰۱۴ و نفر ششم رنکینگ) را با نتیجه ۱۳ بر ۸ مغلوب کرد.

در این وزن ۳۰ تکواندوکار برتر جهان با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

گفتنی است؛ امروز شنبه و در دومین روز این رقابت ها ایران ۳ نماینده را در شیاپ چانگ دارد که در وزن اول المپیک، هادی مستعان نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳، در اولین دیدار باید با دوان آولا از کلمبیا مبارزه کند.

تکواندوکار وزن ۵۸ - کیلوگرم کشورمان در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار دومنیکن و کویت خواهد رفت. در این وزن ۲۸ تکواندوکار حضور دارند.

اما در وزن ۸۰ - کیلوگرم، مسعود حجی زواره در اولین گام با هنریکه مورا از برزیل مبارزه خواهد کرد. قهرمان ارتش های جهان در سال ۲۰۱۱، در صورت پیروزی، دیداری سخت برابر آرون کوک از جزیره من خواهد داشت. این بازیکن نفر سوم رنکینگ المپیک است.

اما در همین سمت جدول فرزاد عبداللهی که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، ابتدا با لینگ لانگ چین تکواندوکار کشور میزبان مبارزه می کند و در صورت برتری باید به مصاف یکی از تکواندوکاران مکزیک و تونس برود.

در وزن سوم المپیکی ۲۷ تکواندوکار مبارزه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز