خبرگزاری کار ایران

رده‌بندی تیراندازان آسیا اعلام شد؛

باقری تیرانداز پنجم قاره‌کهن / جعفری پویا در جایگاه هفتم

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۷۵۱

کنفدراسیون تیراندازی آسیا، رنکینگ ماه جولای سال ۲۰۱۴ این قاره را در حالی اعلام کرد که حسین باقری و مهدی جعفری پویا از کشورمان با ۲ پله صعود به ترتیب در رده های پنجم و هفتم آسیا قرار گرفتند.

کنفدراسیون تیراندازی آسیا، رنکینگ ماه جولای سال ۲۰۱۴ این قاره را در حالی اعلام کرد که حسین باقری و مهدی جعفری پویا از کشورمان با ۲ پله صعود به ترتیب در رده های پنجم و هفتم آسیا قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون تیراندازی آسیا رده بندی تیراندازان این قاره را اعلام کرد که طی آن در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مردان حسین باقری از کشورمان توانست با ۲ پله صعود از رده هفتم به رده پنجم رسیده و پوریا نوروزیان در رده ششم این رشته قرار گرفت.

تفنگ بادی ۱۰ متر مردان

همچنین مهدی جعفری‌پویا(۱۱)، مهدی احمدی(۲۰)، محمد زائر رضایی(۳۷)، امیرحسین گل‌پسند(۴۶)، محمد حسین کریمی(۶۰)، مهیار صداقت(۷۲)، هامون یوسفی(۷۲)، علیرضا سرلک(۸۲) و محمد رضا سامع(۸۷) دیگر ورزشکاران کشورمان هستند که در این رده‌بندی قرار دارند. در این رشته هائوران یانگ، ژی نان ژو و تائووانگ هر ۳ از کشور چین در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

تفنگ بادی ۱۰ متر زنان

اما در تفنگ بادی ۱۰ متر زنان، مریم طالبی و نرجس امام قلی نژاد با قرار گرفتن در رده های دوازدهم و سیزدهم توانستند بار دیگر نام خود را درجمع برترین های قاره کهن ثبت کنند. الهه احمدی نیز با یک پله صعود در جایگاه شانزدهم و زهرا هاشمی در رده بیست و دوم رشته تفنگ بادی ۱۰ متر قرار گرفتند. در این رده بندی نجمه خدمتی با دو پله صعود در جایگاه سی دوم، فطمه طاهری سی چهارم، فاطمه کرم زاده پنجاه هفتم، مائده امین زاده هفتادم، سولماز نقی لو هشتادم، حورا صدرنیا نود و هفتم، نوشین شهبازی فرد یکصد و بیست و دوم و آرزو امینی در رده یکصد و سی و ششم ایستادند. ئی سیلینگ قهرمان جهان و المپیک، لیوژی وو و جینگ چانگ هر سه از کشور چین در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

تفنگ ۵۰ متر سه وضیعت مردان / صعود ۲ پله ای جعفری پویا

در رشته تفنگ ۵۰ متر سه وضیعت مردان، مهدی جعفری پویا با دو پله صعود در رده هفتم آسیا قرار گرفت و خود را جزو مدعیان این رشته معرفی کرد. حسین باقری، ساسان شهسواری و امیرحسین گل پسند به ترتیب در رده های چهاردهم، پانزدهم و سی هفتم ایستادند. در این رشته بازهم سه ورزشکار چینی هونگ وی کانگ، ئی فی کائو و ژی نان ژو رتبه های اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

تفنگ ۵۰ متر سه وضیعت زنان

در این رشته مه لق جام بزرگ، دینا فرزا خواه، سولماز نقی لو، صفیه صحراگرد و نجمه خدمتی در بین پنجاه و سه تیرانداز برتر آسیا قرار گرفتند که به ترتیب رده های چهاردهم، بیست وششم، چهل و پنجم، چهل و ششم و پنجاهم را به خود اختصاص دادند. رده های اول تا سوم این رشته را نیز چانگ ژینگ، ئی سیلینگ و لیو ژی وو از چین به نام خود ثبت کردند.

تفنگ ۵۰ متر درازکش مردان

در رشته تفنگ ۵۰ متر دراز کش مردان، مهدی جعفری پویا، ساسان شهسواری و محمد حسین کریمی از کشورمان حضور دارند که به ترتیب در رده های پانزدهم، بیست و یکم و سی هفتم قرار گرفتند. لیو ژانگ، ژائوشنگ بو و لان ژینگ از چین در رده های اول تا سوم تفنگ ۵۰ متردرازکش مردان ایستادند.

تپانچه بادی ۱۰ متر مردان / برخورداری هفتمین تپانچه زن آسیا

اما در این رشته ابراهیم برخورداری ورزشکار شایسته کشورمان توانست با تثبیت جایگاه قبلی خود در رده هفتم باقی بماند و نام خود را بین تیراندازان برتر آسیا ثبت کند. در این رده بندی محمد احمدی، سپهر صفاری، ابراهیم رحیمی سنگری، علیرضا میرزایی و محمد رضا محمودی، در رده های هفدهم، بیست و پنجم، پنجاهم، پنجاه و هفتم و شصت و دوم قرار گرفتند. هم چنین جیتو رای از هند، وانگ ژی و پانگ وی از کشور چین توانستند رده های اول تا سوم را به نام خود ثبت کنند.

تپانچه بادی ۱۰ متر زنان / صعود ۱۷ پله ای قرابت

در این رشته سولماز نقی لو با تثبیت رتبه قبلی خود، در جایگاه پانزدهم باقی ماند و الهام هریجانی با سه پله صعود در جایگاه شانزدهم ایستاد. نکته قابل توجه در این رشته، صعود ۱۷ پله ای سارینا قرابت، تپانچه زن شایسته کشورمان است که توانست از رده پنجاه و هفتم به رده چهلم صعود کرده و امیدها را برای آینده این رشته در کشورمان بیشتر کند. همچنین فاطمه حسینی، سارا میرابی، هانیه رستمیان، منیژه زارع و مهسا عروجی به ترتیب در رده های سی و ششم، پنجاهم، شصت و ششم، هفتاد و سوم و هشتاد و سوم قرار گرفتند. در این رشته، گوون جون از چین، هیناسیدهو از هند و ژی ژیائو ژینگ از چین توانستند در مکان های اول تا سوم آسیا بایستند.

تپانچه ۲۵ متر زنان

در این رشته نیز ورزشکارانی از کشورمان در رده بندی آسیا حضور دارند که می توان به مریم سلطانی، بهناز غلامی، الهام هریجانی و مهسا عروجی اشاره کرد که به ترتیب در مکان های هجدهم، بیست و چهارم، بیست و پنجم و چهل و یکم قرار گرفتند. در تپانچه ۲۵ متر زنان، ژانگ ژینگ ژینگ از چین، گوندگما اوتریاد و مونکزول تی سو گبادرا از مغولستان، رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

تپانچه ۲۵ متر ربیدفایر مردان

در این رشته ۱۸ نفر در رده بندی کنفدراسیون آسیا حضور دارند که متاسفانه ورزشکاری از کشورمان در این رده بندی حضور ندارد. ژانگ ژی یان، هوها ئوژی و لی یوئه هونگ از چین توانستند سه نفر برتر این رشته در قاره آسیا باشند.

تپانچه ۵۰ متر مردان

اما در رشته تپانچه خفیف، علی رغم مشکلات فدراسیون تیراندازی کشورمان در این رشته در زمینه مهمات، ورزشکاران ما در رده بندی آسیا، جایگاه های خوبی را به خود اختصاص دادند. براساس اعلام کنفدراسیون تیراندازی آسیا، محمد احمدی، ابراهیم برخورداری و چنگیز مصیب زاده توانستند در مکان های یازدهم، بیستم و بیست و پنجم بایستند. در این رشته ماتسودا تومویوکی از ژاپن، وانگ ژی وی از چین و جیتو رای از هند نفرات اول تا سوم رده بندی هستند.

اهداف پروازی تراپ زنان

اما در اهداف پروازی و در رشته تراپ زنان، فاطمه امیر بهزادی در جایگاه یازدهم این رشته در آسیا قرار گرفت. همچنین سپیده سیرانی و نرگس رنجبر نیز در مکان های بیست و پنجم و سی و یکم قرار گرفتند. ناکایاما یوکی از ژاپن، شریاسی سینگ از هند و یویینگ پینگ از چین در رده های اول تا سوم تراپ زنان آسیا قرار گرفتند.

اهداف پروازی، تراپ مردان

در رشته تراپ مردان ورزشکاری از کشورمان در جمع تیراندازان برتر آسیا قرار نگرفت و امید به مسابقات آینده و رده بندی های آینده داریم. در این رشته فهد الدیهانی از کویت، مانا ویجیت سینگ ساندهو از هند و حامد الکندی از امارات در رده های اول تا سوم آسیا قرار گرفتند.

اهداف پروازی، تراپ دوبل مردان

در تراپ دوبل مردان رشته اهداف پروازی، سه ورزشکار شایسته کشورمان یعنی، امیر چاوشی، مسعود عزیزیان و سیاوش خوشنویس، به ترتیب در رده های بیست و هفتم، سی و دوم و سی و چهارم قرار گرفتند. هو بین یوان و وانگ هائو از چین و آنکور میتال از هند سکوهای اول تا سوم این رشته را به نام خود ثبت کردند. نکته قابل توجه در مورد تراپ دوبل مردان کشورمان، حضور ورزشکاران این رشته پس از ۲سال و نیم در عرصه های بین‌المللی است که در همین اولین حضور توانستند، امتیازات لازم را کسب کرده و نام خود را در رده‌بندی آسیا قرار دهند.

اهداف پروازی، اسکیت مردان و زنان

در اسکیت مردان و زنان آسیا و در رده بندی جدید کنفدراسیون آسیا، ورزشکاری از کشورمان حضور ندارد. در بخش مردان این رشته جین دی از چین، عبدالله الرشیدی از کویت و الکساندر یچشنکو از قزاقستان در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. در بخش زنان نیز سوتیا جیوچالومیت از تایلند، وی‌منگ و ژانگ‌هنگ از چین جایگاه‌های اول تا سوم آسیا را به خود اختصاص دادند. رده بندی کنفدراسیون آسیا، پس از برگزاری مسابقات بین‌المللی و بر اساس امتیازات به دست آمده اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز