خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه نفت پس از مذاکره با بیرانوند؛

افشارزاده و وزارت ورزش با متخلفان برخورد کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۰۶

از مدیر عامل استقلال انتظار برخورد جدی با عوامل آن باشگاه را که بی‌تردید بدون اخذ موافقت ایشان دست به چنین اقداماتی زده و می‌زنند، داریم.

باشگاه نفت تهران طی اطلاعیه‌ای از مدیر عامل باشگاه استقلال درخواست کرد با عواملی که بدون هماهنگی با دروازه‌بان نفت تماس گرفتند، برخورد جدی انجام دهد.

به گزارش ایلنا، پس از تماس‌‎های مکرر و دور از قاعده عواملی از باشگاه استقلال تهران با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران، مبنی بر ترغیب وی جهت پیوستن به تیم مذکور، موسسه فرهنگی - ورزشی نفت تهران بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

موسسه فرهنگی - ورزشی نفت تهران از جمله باشگاه‌هایی است که همواره بر اخلاق محوری و رعایت ارزش های اخلاقی و قوانین ورزشی تاکید ورزیده و به آن پایبند بوده است. متاسفانه اخیرا افرادی از باشگاه استقلال تهران با زیر پا نهادن ارزش‌ها و مقررات یاد شده، ضمن تماس‌های مکرر با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت تهران سعی در ترغیب و تطمیع این بازیکن جوان جهت پیوستن به تیم مذکور می‌کند.

ضمن اطمینان از بی‌اطلاعی بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال از این تحرکات، از شخص ایشان انتظار برخورد جدی با عوامل آن باشگاه را که بی‌تردید بدون اخذ موافقت ایشان دست به چنین اقداماتی زده و می‌زنند، داریم.

همچنین از وزارت محترم ورزش که باشگاه استقلال را به عنوان زیر مجموعه خود دارد انتظار داریم، همچون گذشته نگرشی عادلانه و یکسان به تمامی باشگاه‌ها داشته و با چنین رفتارهایی که با روح ورزش و روحیه جوانمردی منافات دارد، برخورد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز