خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ جهانی والیبال؛

لهستان با شکست برزیل جای ایران را گرفت / برد مقتدرانه تیم ولاسکو در آلمان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۳۳

لهستان در زمین خود مقابل برزیل به پیروزی ۳ بر یک دست یافت تا این تیم بار دیگر به رده دوم جدول گروه A صعود کند و جای ایران را بگیرد.

تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی ۳ بر یک مقابل برزیل تمامی امتیازات این دیدار را از آن خود کرد تا جای تیم ایران را در جدول رده‌بندی گروه A بگیرد.

به گزارش ایلنا، روز نخست از هفته پنجم رقابت های لیگ جهانی والیبال جمعه شب ادامه یافت که در مهم‌ترین دیدار تیم ملی لهستان در زمین خود مقابل برزیل به پیروزی ۳ بر یک دست یافت تا هر ۳ امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کند. این برد باعثشد لهستان بار دیگر به رده دوم جدول گروه A صعود کند و جای ایران را بگیرد.

در گروه B تیم ملی روسیه میزبان صربستان بود که در سه ست متوالی این تیم را پشت سر گذاشت. روس‌ها که دور برگشت این دوره از مسابقات را قدرتمندانه آغاز کرده‌اند، در جدول رده‌بندی گروه خود با صربستان هم امتیاز شدند و شانس صعودشان را افزایش دادند.

در این گروه تیم ملی آمریکا هم مقابل بلغارستان ۳ بر یک برنده شد تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر کند.

تیم بلژیک صدرنشین گروه C نیز در زمین خود به مصاف فنلاند رفت که ۳ امتیاز این دیدار را به خود اختصاص داد تا فاصله خود را با نزدیکترین تعقیب کننده‌اش به ۶ امتیاز برساند. کانادا، تیم دوم جدول این گروه نیز در شهر ادمونتون برابر استرالیا ۳ بر ۲ شکست خورد.

از گروه D تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین در شهر برلین برابر هم صف آرایی کردند که در پایان شاگردان ولاسکو در سه ست متوالی برابر میزبان خود برنده شدند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار با فرانسه، صدرنشین گروه خود در امتیاز ۲۰ برابر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز