خبرگزاری کار ایران

زایتسف یک بازیکن است، نه یک تیم؛

بروتو: برخی بازیکنانم فراموش کردند برای چه تیمی بازی می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۳۵

تیمی که امروز بازی کرد همان تیمی است که در مقابل لهستان دو ست به پیروزی رسید. من به این تیم باور دارم اما امروز آنچه انتظار داشتم را برآورده نکرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: زایتسف یک بازیکن است و تیم محسوب نمی شود. تاسف نمی خورم او را به ایران نیاوردم.

به گزارش ایلنا، مائورو بروتو بعد از شکست برابر تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری افزود: نمی توانم با این نتیجه حرف خاصی بزنم. از مردم ایتالیا عذرخواهی می کنم چون برخی بازیکنانم فراموش کرده بودند برای چه تیمی بازی می کنند و بازی خوبی ارائه ندادند. از تماشاگران حاضر در سالن هم عذرخواهی می کنم که خیلی بد بازی کردیم. قدرت تیم ما در این مسابقه زیر صفر بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در باره اعتراض ها به داوری این بازی گفت: به داوری اعتراضی نداشتم بلکه به نحوه استفاده از ویدئوچک اعتراض می کردم چون تاخیر زیادی در روند بازی ایجاد می کرد. با این شرایط بهتر است ویدئوچک در والیبال وجود نداشته باشد. البته این حرف بهانه ای برای شکست تیم ما نیست.

وی تاکید کرد: فلسفه فدراسیون بین المللی این بود که به بازی ها سرعت ببخشد. اگر قرار باشد تا این حد وقفه به وجود بیاید بهتر است ویدئوچک نباشد. والیبال یک نمایش بزرگ است و باید همه به آن دسترسی داشته باشند. در ویدئویی که درباره عدم حضور زنان در سالن والیبال آزادی حرف زده ام هم گفته ام که والیبال ورزشی جهانی است که همه باید اجازه داشته باشند آن را تماشا کنند.

بروتو افزود: تیمی که امروز بازی کرد همان تیمی است که در مقابل لهستان دو ست به پیروزی رسید. من به این تیم باور دارم اما امروز آنچه انتظار داشتم را برآورده نکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز