خبرگزاری کار ایران

از سوی سایت فدراسیون جهانی؛

برنامه سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در اندونزی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۴۴

در این دوره از رقابت ها ۲۱۸ کاراته کا از ۲۶ کشور حضور دارند. این در حالی است که پیش از این، سایت برگزاری لیگ جهانی شمار تیم های شرکت کننده را ۲۹ تیم اعلام کرده بود.

برنامه مبارزات سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان از سوی سایت فدراسیون جهانی کاراته اعلام شد.

به گزارش ایلنا، سومین مرحله لیگ جهانی در شرایطی از صبح فردا(جمعه) در جاکارتا اندونزی آغاز می شود که طبق اعلام فدراسیون جهانی در این دوره از رقابت ها ۲۱۸ کاراته کا از ۲۶ کشور حضور دارند. این در حالی است که پیش از این، سایت برگزاری لیگ جهانی شمار تیم های شرکت کننده را ۲۹ تیم اعلام کرده بود.

بر اساس این گزارش، فردا و پس از مراسم افتتاحیه که ساعت ۸:۳۰ دقیقه تا ۱۰:۳۰ صبح انجام می شود، مبارزات کاتای انفرادی مردان و زنان برگزار می شود. بعد از ظهر جمعه نیر پیکارهای کاتای تیمی پی گیری می شود و در نهایت با برگزاری مبارزات اوزان منهای ۶۱ بانوان و ۷۵ کیلو گرم مردان به اتمام می رسد.

روز شنبه و در دومین روز بازیها، مبارزات اوزان منهای ۶۸ و ۵۰ کیلو گرم زنان و اوزان منهای ۶۰ و ۸۴ کیلو گرم مردان ساعت ۸ تا ۱۲ صبح انجام می شود و از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۷:۳۰ پیکارهای اوزان منهای ۵۵ و به اضافه ۶۸ کیلو گرم زنان و اوزان منهای ۶۷ و به اضافه ۸۴ کیلو گرم مردان پی گیری خواهد شد. مراسم اختتامیه سومین مرحله لیگ جهانی موسوم به کاراته وان ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز