خبرگزاری کار ایران

مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیستم؛

هاشمی: حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیازمند فراهم‌سازی مقدمات است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۱۲

من مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیستم اما مشروط بر اینکه اصول و مبانی حضور بانوان در مجموعه‌های ورزشی فراهم شده باشد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه تامین پیش‌نیازها برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها امری ضروری است، ‌ گفت: حضور پلیس زن، برای رعایت انضباط، ایجاد شرایط مکانی و مشخص شدن نحوه ورود و خروج بانوان از لازمه‌های حضور زنان در مجموعه‌های ورزشی به شمار می‌رود.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هاشمی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها و تماشای مسابقات، ‌ افزود: من مخالف حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیستم اما مشروط بر اینکه اصول و مبانی حضور بانوان در مجموعه‌های ورزشی فراهم شده باشد.

نماینده مردم تهران، ری، ‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ‌ ادامه داد: امروزه بحثحضور بانوان در مسابقات ورزشی به عنوان یک تقاضا مطرح است به‌گونه‌ای که بخشی از اقشار جامعه آن را مطالبه می‌کند که بر این اساس ضروری است با توجه به شان، جایگاه و منزلتی که برای بانوان قائل هستیم شرایط مکانی برای حضور آنها نیز فراهم شود.

وی یادآور شد: به عنوان مثال باید فضای حضور بانوان از امکانات لازم برای نحوه ورود و خروج یا مشخص بودن مکانی برای استقرار بانوان به صورت مجزا برای آنها فراهم شود؛ همچنین برای ایجاد مدیریت و نظم در این مجموعه‌های ورزشی باید نیروهای زن نیز در این راستا همکاری‌های لازم را داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ‌ تصریح کرد: نیاز به پلیس زن در مجموعه‌های ورزشی برای اداره و مدیریت درست فضا نیز از دیگر مواردی است که باید مقدمات آن فراهم شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ‌حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیاز به فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم دارد، گفت: گاهی جمع محدود و مشخصی قرار است در ورزشگاه حضو یابند که برای این‌ها می‌توان به سرعت زمینه‌سازی کرد زیرا تعداد نفرات محدود است اما اگر این مهم به صورت دائمی و مستمر صورت گیرد ضرورت تامین پیش‌نیاز ها در این‌باره وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز