خبرگزاری کار ایران

هاکی جام ملت های آسیا - چین تایپه؛

پیروزی مقتدرانه ملی پوشان هاکی ایران برابر قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۰۳

تیم ملی هاکی سالنی در مجموع دو دیدار خود در جام ملت های آسیا ۳۱ گل زده در پرونده کاری دارد و تنها یک گل خورده است و با تفاضل ۳۰ گل عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته است.

تیم ملی هاکی سالنی ایران در دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا با اقتدار قزاقستان را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایلنا از فدراسیون هاکی، ملی پوشان ایران در این دیدار ۱۶ بر صفر تیم ملی قزاقستان را شکست دادند.

در این دیدار حمید نورانیان(۵)، نوید طاهری راد(۱)، مسعود بهلولی(۳)، رضا نوروززاده(۳) و بهداد بیرانوند(۴) گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساندند.

تیم ملی هاکی سالنی در مجموع دو دیدار خود در جام ملت های آسیا ۳۱ گل زده در پرونده کاری دارد و تنها یک گل خورده است و با تفاضل ۳۰ گل عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته است. تیم ایران پنجشنبه در سومین و چهارمین بازی خود به مصاف تیم های مالزی و چین تایپه(میزبان) می رود.

تیم قهرمان این رقابت ها سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ آلمان را کسب می کند. پنجمین دوره جام ملت های آسیا با معرفی تیم های برتر در روز شنبه به کار خود پایان خواهد داد.

علیرضا چزانی، یعقوب بهرامی، محمد اثنی عشری، حمید نورانیان، نوید طاهری راد، مسعود بهلولی، رضا نوروززاده، رضا عباسی، بهداد بیرانوند و ساسان حاتمی نژاد تیم اعزامی ایران به این رقابت ها را تشکیل می دهند.

پنجمین دوره مسابقات هاکی سالنی جام ملت های آسیا از ۲۵ تا ۳۱ خردادماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز