خبرگزاری کار ایران

شناختی از حریفان جهانی ندارم؛

چالاکی: عهد کردم تا جهانی آلمان یک روز را بدون تمرین سپری نکنم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۲۸

امیدوارم رقابت‌های دانشجویان جهان سرآغازی برای ایستادنم روی سکوی قهرمانی باشد و بالاخره مدال طلا روی خوش به من نشان دهد.

کاراته کای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم بانوان اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان گفت: در این چند سال که عضو تیم ملی بوده ام به مدالهای متعددی در سطح بین المللی دست یافتم، اما هیچکدام شان طلایی نبود. امیدوارم رقابت‌های دانشجویان جهان سرآغازی برای ایستادنم روی سکوی قهرمانی باشد و بالاخره مدال طلا روی خوش به من نشان دهد.

به گزارش ایلنا، فاطمه چالاکی افزود: شناختی از حریفانم در مسابقات دانشجویان جهان ندارم؛ البته برایم هم تفاوتی نمی کند که چه کاراته کاهایی به این مسابقات خواهند آمد و حریفانم چه اسم و عنوانی دارند، هدف من پیروزی در تمام مبارزات است و توجهی به حریفانم ندارم.

نایب قهرمان سال ۲۰۱۲ آسیا تصریح کرد: امیدوارم دوران بدشانسی من در مبارزات به اتمام برسد. واقعیت این است در این سالها که نتوانستم ایستادن روی سکوی اول رقابتهای قاره ای و بین المللی را تجربه کنم، به حریفانم نباخته ام، بلکه به خودم باختم. در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ امارات ۲ بر صفر از حریف چین تایپه ای ام پیش بودم اما در ۴ ثانیه پایانی ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کردم آن هم در حالی که من پیش از آن قزاقستان را برده بودم که حریف اصلی ام در این رقابتها بود.

چالاکی اینطور ادامه داد: در مسابقات آسیایی ۲۰۱۲ ازبکستان نیز قبل از فینال، کاراته کای ویتنام قهرمان بازیهای آسیایی را با اختلاف ۵ امتیاز شکست دادم اما با دست آسیب دیده درعین ناباوری نتیجه را به ژاپن واگذار کردم. در فینال جام باشگاههای آسیا(کویت ۲۰۱۴) درحالی که از حریف قزاقستانی خود پیش بودم نتیجه را با اخطارهای داوران واگذار کردم.

نفر سوم رقابتهای قاره ای در سال ۲۰۱۳ اظهار داشت: دیگر تجربیاتم کامل شده است. می خواهم در رقابتهای قهرمانی دانشجویان به دوران بدشانسی ام خاتمه دهم تا بتوانم در بازیهای آسیایی نیز رنگ مدال دور قبل خودم را مرغوبتر کنم.

چالاکی در خصوص شرایط تیم گفت: با توجه به اینکه در دوران بدنسازی هستیم برای حضور در مسابقات جهانی دانشجویان از آمادگی کامل برخوردار نیستیم، اما هدف همه بچه ها مبارزاتی خوب و نتایج مطلوب است. در این دوره از اردوها شرایط متفاوتی را تجربه می کنیم و همه چیز مهیای کسب نتیجه ای مطلوب در رویدادهای پیش رو است.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی در خصوص بدترین اتفاق ورزشی اش گفت: بدون تردید بازیهای کشورهای اسلامی در اندونزی یکی از تلخ ترین تجربه ورزشی ام بود. در آن بازیها در اولین مبارزه نتیجه را ۴ بر یک به حریف ترکیه واگذار کردم و همان باخت باعثشد تا مدتها طول بکشد از نظر شرایط روحی خودم را پیدا کنم. حالا تمام آن روزها گذشته است و من آنها را فراموش کردم. انگیزه زیادی برای موفقیت دارم. با خودم عهد کردم تا پایان مسابقات جهانی آلمان حتی یک روز را هم بدون تمرین سپری نکنم. من حتی زمانی که اردوها تعطیل می شود بازهم تمرین می کنم. این روند برای من ادامه خواهد داشت تا به هدفم در بازیهای آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان برسم.

چالاکی در خصوص شرایط اردویی گفت: در این سالها اردوهای زیادی را پشت سر گذاشته ام. قاطعانه می گویم اردوی امسال یکی از بی نظیرترین اردوهایی است که تا بحال آن را تجربه کرده ام. امیدوارم تلاش و زحمات بچه ها، مربیان با کسب بهترین مدال در دو رویداد مهم پیش رو به بار بنشیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز