خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی جوانان آسیا - چین تایپه؛

دو مدال برنز دیگر آسیا برای دوندگان جوان ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۰۰

در سومین روز مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه، ملی‌پوشان ایران به مدال برنز ۳۰۰۰ متر و ۱۱۰ متر با مانع دست یافتند.

دوومیدانی کاران جوان ایران به دو مدال برنز در ماده‌های ۳۰۰۰ متر و ۱۱۰ متر با مانع آسیا دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در سومین روز مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه، ملی‌پوشان ایران به مدال برنز ۳۰۰۰ متر و ۱۱۰ متر با مانع دست یافتند. این درحالی است که روز گذشته نیز، ایران چهار مدال را به دست آورده بود.

در فینال ماده ۱۱۰ متر با مانع محمد امین برزی قمصری، با ثبت رکورد ۱۳ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه و شکستن رکورد ملی به مدال برنز رسید.

در این ماده تایوئو کانائی با ثبت رکورد ۱۳ ثانیه و ۳۳ صدم ثانیه ضمن شکستن رکورد کشورش به مدال طلا رسید، دیگر هموطن او ماساهیرو کاگیموتو هم رکورد ۱۳ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه را به دست آورد و مدال نقره را کسب کرد.

در مرحله مقدماتی ۴ در ۴۰۰ متر مردان تیم ایران متشکل از جواد شورآبی، محمد چشمه زار، محمد سبب کار و سینا روحانی به مصاف حریفان خود رفت که با ثبت زمان سه دقیقه‌ و ۱۳ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه دوم شد و به فینال این مسابقات راه یافت.

همچنین خلیل نصیری در ماده ۳۰۰۰ متر زمان ۹ دقیقه‌ و ۳ ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه را ثبت کرد و مدال برنز گرفت.

در این ماده موساب آدم از قطر با ۹ دقیقه‌ و دو ثانیه و ۸۰ صدم ثانیه قهرمان شد تاکومی موراشیمی از ژاپن با ۹ دقیقه‌ و سه ثانیه و ۳۵ صدم ثانیه نقره گرفت.

در فینال ماده ۴ در ۱۰۰ متر سپهر اسد، محمدامین برزی، حسن میهن دوست، محمدحسین ابارقی در ترکیب تیم ملی حضور داشتند که بین هفت تیم با زمان ۴۰ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه ششم شدند.

تیم‌های ژاپن، تایلند و چین و تایپه عناوین اول تا سوم این ماده را به خود اختصاص دادند.

روز گذشته(جمعه) شاهین مهردلان در پرتاب وزنه با رکورد ۱۸متر و ۸۵ سانتی متر طلا گرفت. شاهین جعفری هم در این ماده با پرتاب ۱۸متر و ۶۴ سانتی متری مدال نقره را به دست آورد. محمد حسین ابارقی نیز در ماده ۱۰۰متر باز زمان ۱۰ ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه برنز گرفت و سینا روحانی در دوی ۴۰۰ متر با زمان ۴۷ثانیه و ۵۰ صدم ثانیه در رده سوم ایستاد. ملی‌پوشان ایران در آخرین روز از مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا فردا در ماده‌های پرتاب دیسک زنان، فینال ۴۰۰متر با مانع، فینال دوی ۲۰۰ متر، فینار۴در ۴۰۰ مترو ۵۰۰۰ متر با رقیبان مصاف می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز