خبرگزاری کار ایران

کرجی:

امیدوارم روند مدال آوری‌ام در مونته‌نگرو هم ادامه داشته باشد

کد خبر : ۱۷۵۷۵۲

خوشبختانه در این ۶،۷ ماه گذشته در هر میادنی که مبارزه کردم مدال گرفتم. بعد از امارات در جام باشگاههای آسیا شرکت کردم و طلا گرفتم بعد هم در جام بسفر به برنز رسیدم که امیدوارم این روند مدال آوری ادامه داشته باشد.

کاراته‌کای وزن منهای ۵۰ کیلوگرم تیم بانوان اعزامی به مسابقات دانشجویان جهان گفت: ۵ سال است در سطح بزرگسالان کاراته کار می کنم و تجارب متفاوتی از حضور در تیم ملی داشته ام ولی امسال سعی می کنم با استفاده از این تجربه حقم را از کاراته آسیا بگیرم.

به گزارش ایلنا، سحر کرجی ضمن بیان مطلب فوق گفت: سال گذشته در مسابقات آسیایی امارات می توانستم به فینال برسم. وقتی حریف ژاپنی را بردم مقابل چین تایپه در کمال غافلگیری باختم شاید دلیل این باخت دست کم گرفتن حریف بود که فکرش را هم نمی کردم. وی افزود: حقم مدال برنز نبود. هنوز که ماه‌ها از این مبارزه می گذرد باختم را باور ندارم.

کرجی گفت: خوشبختانه در این ۶،۷ ماه گذشته در هر میادنی که مبارزه کردم مدال گرفتم. بعد از امارات در جام باشگاههای آسیا شرکت کردم و طلا گرفتم بعد هم در جام بسفر به برنز رسیدم که امیدوارم این روند مدال آوری ادامه داشته باشد.

وی در خصوص رقابتهای دانشجویان جهان گفت: من و تمام اعضای تیم ملی بانوان ایران برای نخستین بار در این پیکارها شرکت می کنیم که تجربه خوبی برای تیم ما خواهد بود. با توجه شرایط تمرینی با آمادگی نسبی در مسابقات شرکت می کنم و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنم.

کرجی در مورد حریفانش در رقابتهای دانشجویان جهان، گفت: " هونگ لی " قهرمان جهان از چین که دوره هم نقره گرفت و کاراته کاهای ترکیه، اتریش و اسپانیا حریفان اصلی ام خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه سطح کاراته ایران فراتر از آسیاست، گفت: کسب مدال را دور از دسترس نمی بینم. تمامی اعضای تیم این توان و پتانسیل را دارند تا در این رقابتها مدال بگیرند.

کرجی در پاسخ به این سوال که برای بازیهای آسیایی تا چه حد به حضور در این بازیها امیدوار است، گفت: همه چیز به تلاش خودم بستگی دارد. در واقع این بازیکن است که باید خود را به تیم ملی تحمیل کنیم. هدف من قرار گرفتن در ترکیب تیم اعزامی به بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی و کسب مدال در این دو رویداد مهم است.

کرجی همچنین در مورد شرایط اردویی گفت: اردوهای امسال تفاوت ویژه ای با گذشته دارد که یکی از تفاوتهای اصلی اش به تمرینات میدانی و بدنسازی برمی گردد.

دارنده مدال برنز آسیا در مورد رقیبش نازنین دوستی در این وزن گفت: قرار است تیر ماه انتخابی بزنیم. دوستی کاراته کای توانمندی است. در سالهای گذشته، ما سه بار در انتخابی های تیم ملی با هم مبارزه کردیم که سهم من دو پیروزی و دوستی یک برد بود. دو سال پیش به دلیل مشکل پاسپورت نتوانستم به آسیایی ازبکستان بروم و دوستی راهی این رقابت شد و طلا گرفت. از مدال او خوشحال شدم، چراکه انگیزه هایم بیشتر شد و امیدوارم هر چه زودتر به بهبودی کامل برسد و در کنار بچه ها باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز