خبرگزاری کار ایران

سعید احمدوند:

شرایط تمام تیم‌ها در دیویس کاپ یکسان است

کد خبر : ۱۷۵۷۴۷

با توجه به اینکه تیم های فدرتمندی در رقابت های دیویس کاپ حضور دارند به همین دلیل شرایط برای تمامئ تیم ها یکسان است.

سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان گفت: با توجه به اینکه تیم های فدرتمندی در رقابت های دیویس کاپ حضور دارند به همین دلیل شرایط برای تمامئ تیم ها یکسان است.

به گزارش ایلنا، سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان اظهار داشت: رقابت های دسته ۳ آسیا و اقیانوسیه در حالی از صبح فردا(۲۱ خرداد ماه) در زمین های مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود که با انجام مراسم قرعه کشی تیم ملی کشورمان حریفان خود را شناخت و به این ترتیب برای صعود به دسته بالاتر باید به مصاف تیم های لبنان، سنگاپور و امارات برویم و بر اساس قرعه کشی انجام شده تیم های مالزی، سوریه، کامبوج و ترکمنستان نیز در گروه A بازی ها قرار دارند و حضور تیم های قدر نشان دهنده این است که شرایط برای همه یکسان است.

وی گقت: همچنین در بین تیم های حاضر در گروه B بازی ها لبنان اصلی ترین حریف ما به شمار می رود و سنگاپور و امارات نیز از تیم های خوبی به شمار می آیند به همین دلیل کار سختی در پیش داریم و فرار است در نخستین گام به مصاف تیم ملی امارات می رویم.

احمدوند افزود: در حال حاضر شرایط خوبی در تیم ملی حاکم است و مصدومیت حمید رضا نداف و امید سوری نیز برطرف شده است و انوشا شاهقلی و شاهین خالدان در بهترین شرایط ود قرار دارند و امیدوارم با توجه به میزبانی ایران و پتانسیل ملی پوشان شرایط صعود به دسته ۲ آسیا و اقیانوسیه فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز