خبرگزاری کار ایران

پس از یک‌ماه اردو و دیدارهای رسمی؛

ملی‌پوشان والیبال به ایران بازگشتند / بلندقامتان مهیای دیدار با برزیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۶۰۵

ملی‌پوشان والیبال کشورمان که برای برگزاری اردوهای تدارکاتی و همچنین ۴ دیدار در چارچوب مسابقات لیگ جهانی بعد از نزدیک به یک ماه، بامداد امروز(دوشنبه) به ایران بازگشتند.

تیم ملی والیبال کشورمان بعد از سفری طولانی به ۴ کشور بلغارستان، صربستان، ایتالیا و برزیل بامداد امروز به کشور بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملی‌پوشان والیبال کشورمان که برای برگزاری اردوهای تدارکاتی و همچنین ۴ دیدار در چارچوب مسابقات لیگ جهانی ۲۰۱۴ راهی اروپا و آمریکای جنوبی شده بودند بعد از نزدیک به یک ماه، بامداد امروز(دوشنبه) به ایران بازگشتند.

شاگردان کواچ ابتدا اردوهایی تدارکاتی در کشورهای بلغارستان و صربستان برگزار کردند و بعد از انجام چند دیدار دوستانه راهی ایتالیا شدند تا نخستین بازی‌های خود در لیگ جهانی را مقابل تیم ملی این کشور برگزار کنند. ملی‌پوشان ایران بعد از پذیرش ۲ شکست مقابل تیم متحول شده ایتالیا با دست خالی راهی برزیل شدند و در مجموع ۲ بازی توانستند ۴ امتیاز از طلایی‌پوشان بگیرند و همچنین اولین پیروزی تاریخ والیبال ایران مقابل برزیل را رقم بزنند.

تیم ملی والیبال ایران بعد از بازگشت به کشور خود را مهیای برگزاری ادامه مسابقات لیگ جهانی می‌کند که در اولین دیدار خانگی روز جمعه ۲۳ خرداد پذیرای برزیلی‌ها خواهد بود. تیم کشورمان بعد از برگزاری ۶ دیدار خانگی مقابل برزیل، ایتالیا و لهستان بار دیگر به سفری اروپایی خواهد رفت و در لهستان ۲ دیدار پایانی مرحله گروهی را مقابل تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز