خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهوری در جلسه هیات دولت:

مردم انتظار دارند تیم ملی فوتبال نماینده شایسته‌ای برای ایران باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۶۳

روحانی تقویت روحیه افتخار ملی را یکی از ضرورت‌ها در افزایش نشاط جامعه و پیشرفت کشور ذکر کرد و در کنار عوامل مهمی چون انقلاب اسلامی، دانشمندان و فرهیختگان بزرگ و تاریخ شکوهمند کشور که در شکل‌گیری روحیه اعتماد به نفس ملی دخیل هستند ورزش و به ویژه فوتبال را برای بخش عظیمی از جامعه و خصوصا جوانان غرورآفرین دانست.

جلسه هیات دولت عصر امروز به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه وزارت ورزش و جوانان گزارشی از جام جهانی فوتبال و تمهیدات حضور شایسته تیم ملی فوتبال در این بازی‌ها به هیات دولت ارایه داد.

همچنین وزارت امور خارجه نیز آمادگی‌های نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از اتباع خبر داد و صداوسیما هم از اقداماتی که برای پخش زنده همه بازی‌ها تمهید شده است به هیات وزیران گزارش داد.

روحانی در این جلسه ضمن تشکر از وزارت ورزش و جوانان، وزارت امور خارجه و سازمان صداوسیما درباره اقدامات انجام شده از همه بازیکنان مربیان و کادر فنی که در این خصوص نقش‌آفرینی کردند، سپاسگزاری کرد.

رئیس جمهور پیروزی‌های درخشان تیم ملی والیبال و کشتی را در تشویق مردم به ورزش موثر دانست و ورزش را عاملی مهم در سلامت نسل جوان و دوری آنان از مفاسد عنوان کرد.

وی تقویت روحیه افتخار ملی را یکی از ضرورت‌ها در افزایش نشاط جامعه و پیشرفت کشور ذکر کرد و در کنار عوامل مهمی چون انقلاب اسلامی، دانشمندان و فرهیختگان بزرگ و تاریخ شکوهمند کشور که در شکل‌گیری روحیه اعتماد به نفس ملی دخیل هستند ورزش و به ویژه فوتبال را برای بخش عظیمی از جامعه و خصوصا جوانان غرورآفرین دانست.

رئیس جمهور افزود: مردم متوقع بازی خوب جوانمردانه، غیرتمندانه و تکنیکی ورعایت ادب و اخلاق هستند و انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته‌ای برای ایران و ایمان و اخلاق اسلامی باشد.

همچنین معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز به ارایه دو گزارش با موضوعات " طرح آمایش سرزمین " و " نظام ملی شاخص‌های ارزیابی توسعه وسامانه آن و رصد آمایش " پرداخت.

روحانی با تشکر از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی، بحثآمایش سرزمین را بسیار مهم دانسته و بر توجه کامل به مزیت‌های نسبی هر استان، بخش و اقلیم و تحقق توازن منطقه‌ای در برنامه‌ریزی‌ها به ویژه برنامه ششم توسعه تاکید کرد و معاونت برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی را به تمرکز ویژه بر حل مشکلات اساسی کشور در قالب برنامه آمایش توصیه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز