خبرگزاری کار ایران

هفته سوم لیگ جهانی والیبال؛

عبادی‌پور و قائمی جدیدترین ستاره های ایران لیگ جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۲۲

کواچ پس از برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی ایران، میلاد عبادی‌پور و سامان فائزی را برای حضور در ترکیب اصلی تیم برگزید تا این دو بازیکن جوان جدیدترین ستاره‌های ایرانی والیبال جهان باشند.

در آستانه آغاز هفته سوم لیگ جهانی ۲۰۱۴ میلاد عبادی‌پور و فرهاد قائمی دو دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در میان بهترین بازیکنان این رقابت ها قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، میلاد عبادی‌پور بازیکن جوان تیم ملی کشورمان با ۶۸.۹۷ درصد موفقیت در زدن اسپک بهترین آمار را در میان اسپکرهای این دوره از رقابت‌ها گرفت. نمانیا پتریچ از صربستان و جیری کوار از ایتالیا رده‌های دوم و سوم این بخش را به خود اختصاص داده‌اند.

حضور عبادی‌پور در میان بهترین‌های لیگ جهانی در حالی است که بازی با ایتالیا نخستین بازی ملی این بازیکن محسوب می‌شد. تیم ملی والیبال ایران در سال‌های اخیر و در تورنمنت‌های مختلف همواره یک بازیکن جدید را به والیبال جهان معرفی کرده است که امیر غفور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، شهرام محمودی و مجتبی میرزاجانپور از جمله آنها هستند.

کواچ هم پس از بر عهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی ایران، میلاد عبادی‌پور و سامان فائزی را برای حضور در ترکیب اصلی تیم برگزید تا این دو بازیکن جوان که امید زیادی به آینده آنها دارد جدیدترین ستاره‌های ایرانی والیبال جهان باشند.

در میان بهترین دریافت کننده‌های مسابقات نیز فرهاد قائمی با ۶۶.۶۷ درصد بهترین آمار را دارد. سیمونه پارودی از ایتالیا و اریک شوجی از آمریکا با اختلاف زیاد نسبت به قائمی در رده‌های دوم و سوم این بخش قرار دارند. ایوان زایتسف با ۷۰ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دوره از رقابتها را تا کنون در اختیار دارد. جیری کوار از ایتالیا و ریکاردو لوکارلی از برزیل در رده‌های دوم و سوم این بخش ایستاده‌اند. شهرام محمودی با ۲۵ امتیاز در رده شانزدهم این بخش قرار دارد و امتیازآورترین بازیکن ایران است.

آرتم وولویچ از روسیه با ۱.۱۱ امتیاز در هر ست بهترین عملکرد را در دفاع روی تور این دوره از لیگ جهانی ثبت کرده است. کارول کلاس و آندرزج ورونا هر دو از لهستان در رده‌های دوم و سوم بهترین مدافعین روی تور لیگ جهانی هستند. شهرام محمودی با ۰.۶۷ امتیاز در هر ست، بهترین مدافع روی تور ایران در این مسابقات است.

کارول کلاس از لهستان با ۰.۵ امتیاز در هر ست، بهترین زننده سرویس این دوره از رقابتها تا کنون محسوب می‌شود. اوروس کواچویچ از صربستان و و آرتم وولویچ از روسیه در رده‌های دوم و سوم این بخش قرار دارند. محمد موسوی با ۰.۳۳ امتیاز در هر ست بهترین زننده سرویس ایران در این بازی‌هاست.

ریکاردو لوکارلی با میانگین ۳.۲۹ توپ‌گیری در هر ست، بهترین عملکرد را در این بخش در لیگ جهانی دارد. سالواتوره روسینی از ایتالیا و تسوتان سوکولوف از بلغارستان نیز در رده‌های دوم و سوم این بخش قرار دارند. عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم ملی ایران با ۲.۱۷ توپ‌گیری در هر ست در رده چهارم بهترین توپ‌گیران رقابتها ایستاده است.

گئورگی براتوئف از بلغارستان با ۷.۶۷ پاس صحیح در هر ست، بهترین پاسور لیگ جهانی تا پایان هفته دوم است. دراگان تراویسا از ایتالیا در رده دوم قرار دارد و سعید معروف از ایران ۶.۵ پاس صحیح در هر ست سومین پاسور برتر لیگ جهانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز