خبرگزاری کار ایران

با حضور در مرقد امام خمینی؛

جامعه ورزش با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۰۸۰

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی به همراه مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف در حرم مطهر حضور یافتند و به مقام شامخ بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

در آستانه بیست و پنجمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، جامعه ورزش و دکتر گودرزی صبح امروز دوشنبه با حضور در حرم مطهر بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وحرفه ای، سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع وپشتیبانی، امیررضا خادم معاون حقوقی، امورمجلس و استان ها، شعبانی بهار معاون توسعه ورزش های همگانی، رباب شهریان معاون امور ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان و رییسان فدراسیون های ورزشی به همراه مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف در حرم مطهر حضور یافتند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.

همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام خمینی(ره) از رشادت ها و فداکاری های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

پیش از این مدیران، پیشکسوتان، قهرمانان و مسوولان ورزشی کشور شنبه شب با یادگار امام راحل در نشست صمیمانه ای در حسینیه جماران حضور یافتند.

دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشورمان به دلیل حضور در کمیسیون اقتصادی دولت و بررسی موضوعات مربوط به وزارت ورزش و جوانان و بیمه ورزشکاران با کمی تاخیر در مرقد مطهر امام راحل(ره) حضور یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز