خبرگزاری کار ایران

قاسمی:

مسابقات دارت کشوری با میزبانی نیشابور برگزار مشد

کد خبر : ۱۷۲۶۹۵

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، خراسان جنوبی، سمنان، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان شرکت داشتند که به صورت جدول گروهی و ۲۰۱ فیکس ۲ لگ از ۳ لگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسوول کمیته دارت هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: یک‌ دوره مسابقات دارت کشوری ویژه نیروهای زحمت‌کش سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور در روز شنبه ۱۰ خرداد در سالن دارت سازمان هلال احمر شهرستان نیشابور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسعود قاسمی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، هرمزگان، خراسان جنوبی، سمنان، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان شرکت داشتند که به صورت جدول گروهی و ۲۰۱ فیکس ۲ لگ از ۳ لگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در رده تیمی سمنان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی توانستنند مقام های اول تا سوم را از آن خود نمایند و در رده انفرادی نیز علی درویش اکبری از سمنان، صادق هنرمند از خراسان جنوبی، علی محبی از سیستان و بلوچستان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسوول کمیته دارت هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری دو کارگاه آموزشی دارت ویژه آقایان و بانوان با مدرسی آقای مسعود قاسمی و خانم وجیهه عربی در این شهرستان، بیان کرد: در این کارگاه یک روزه که بالغ بر ۸۰ شرکت کننده آقا و خانم حضور داشتند قوانین و سرفصل‌های تخصصی آموزشی توجیهی ارائه و تدریس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز