خبرگزاری کار ایران

شانس۳مدال در بازی‌های آسیایی داریم؛

لوئی‌مقدم: کار جودو در مسابقات جهانی دشوار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۸۵

امیدوارم هر چه زودتر تکلیف تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان شود، چراکه ما تنها زمان را از دست می‌دهیم.

مربی تیم ملی جودوی ناشنوایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر تکلیف تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان شود، چراکه ما تنها زمان را از دست می‌دهیم.

محمدرضا لوئی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ابتدا درباره پیشنهاد فدراسیون درخصوص قبول مربیگری یکی از تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان اظهار داشت: صحبت‌هایی شده که البته به صورت جدی و در قالب مذاکره رسمی نبوده ولی اگر پیشنهاد رسمی داده شود بعد از بررسی در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

داور بین‌المللی جودوی کشور با بیان اینکه بیشتر تمایل دارد در تیم ملی جوانان فعالیت کند، افزود: بنده در این چند سال به همراه محمد منصوری با تیم‌های مختلف در بخش جوانان، موفقیت‌های خوبی در عرصه جودوی تهران و کشور کسب کرده‌ایم و به همین دلیل شخصا بیشتر تمایل دارم با تیم ملی جوانان کار کنم.

رئیس انجمن جودوی ناشنوایان ایران با اشاره به اینکه امسال چند رویداد مهم قاره‌ای و جهانی در پیش داریم و به همین جهت باید هر چه زودتر تکلیف تیم‌های نوجوانان و جوانان مشخص شود، تصریح کرد: حدود۷ماه است تیم‌های نوجوانان و جوانان مربی ندارند و این برای تیم‌هایی که پشتوانه تیم ملی بزرگسالان هستند، خوب نیست. الان هم هر مربی سکان هدایت هر یک از این دو تیم را بر عهده بگیرد، نزدیک ۳ ماه را از دست داده، از این رو امیدوارم هر چه زودتر تکلیف کادر فنی این دو تیم را مشخص کنند.

لوئی‌مقدم در ادامه درخصوص نتایج احتمالی جودوی ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: این رقابت‌ها برای ما حتی از مسابقات جهانی نیز مهمتر است، چراکه مدال‌های نمایندگان کشورمان در رنکینگ کاروان ورزشی ایران تاثیرگذار خواهد بود. درخصوص مدال نیز باید بگویم ما در ۳ وزن ۷۳ -، ۸۱ - و ۱۰۰ - کیلوگرم شانس مدال داریم که البته رنگ آن را پیش‌بینی نمی‌کنم.

مربی تیم ملی جودوی ناشنوایان به مسئولان فدراسیون جودو نیز این پیشنهاد را ارائه داد: به نظرم با توجه به اینکه کار ما در مسابقات جهانی که قبل از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود دشوار است، بهتر است تیم ملی جوانان به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شوند تا هم تجربه جوانان افزایش یابد و هم تیم بزرگسالان تمامی تمرکز خود را بر روی بازی‌های آسیایی اینچئون معطوف کند.

مربی تیم قهرمان لیگ دسته‌اول در پایان در مورد وضعیت تیم رستوران شب‌های گلوبندک جهت حضور در لیگ برتر یادآور شد: تمرینات به شکل مستمر و با حضور جودوکاران تیم برگزار می‌شود. ما قبل از لیگ برتر، مسابقات مدعیان و همچنین رقابت‌های کشوری را در پیش داریم که با تمام توان در این رویدادها شرکت خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز