خبرگزاری کار ایران

فدراسیون واکنش نشان داد؛

والیبال ایران در لیگ جهانی ترانه رسمی ندارد

کد خبر : ۱۷۰۶۷۹

والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی هیچ ترانۀ رسمی نداشته و نخواهد داشت. چه آن که اصلا در والیبال و رقابت هایی همچون لیگ جهانی هیچگاه چنین امری مرسوم نبوده و درخواست و توصیه هم نشده است.

در پی انتشار ترانه ای تحت عنوان ترانۀ رسمی تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴، فدراسیون والیبال واکنش نشان د اد.

به گزارش ایلنا، فدراسیون والیبال با صدور بیانه ای آورد: صرف نظر از فقدان ارزش های هنری در ترانۀ مذکور و همچنین صرف نظر از حق فدراسیون والیبال در پیگیری قضایی موضوع به دلیل سوء استفاده از نام و نشان و پوستر تیم ملی والیبال، اعلام می شود؛ تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی هیچ ترانۀ رسمی نداشته و نخواهد داشت. چه آن که اصلا در والیبال و رقابت هایی همچون لیگ جهانی هیچگاه چنین امری مرسوم نبوده و درخواست و توصیه هم نشده است.

فدراسیون والیبال ضمن دعوت چندین باره از هنرمندنمایان محترم به رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی، اعلام می دارد؛ هر اثر و خبر در ارتباط با تیم ملی مطابق معمول از طریق پایگاه اینترنتی فدراسیون والیبال به اطلاع عموم خواهد رسید و خبرهایی نظیر خبر مذکور هیچگونه سندیتی نداشته و فدراسیون والیبال هم مسئولیتی در قبال آن ندارد. گرچه حق خود را در پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی محفوظ می داند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز