خبرگزاری کار ایران

در مسابقات انتخابی المپیک تایلند؛

دوندگان نوجوان ایران با کسب دو سهمیه المپیک به کشور بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۴۶

ورزشکاران کشورمان پس از کسب ۲ سهمیه ورودی رقابت‌های المپیک نوجوانان صبح امروز(ساعت ۲ بامداد) از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شدند.

دوومیدانی‌کاران نوجوان کشورمان بامداد امروز(شنبه) با کسب دو سهمیه ورودی المپیک نوجوانان از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به ایران بازگشتند.

به گزارش ایلنا، ورزشکاران کشورمان پس از کسب ۲ سهمیه ورودی رقابت‌های المپیک نوجوانان صبح امروز(ساعت ۲ بامداد) از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شدند.

تیم ملی کشورمان متشکل از آرین زرعکانی، عطا اسدی، جواد شوریابی، میثم عبدالله پور، صادق مردانی، مهدی رستمی مقدم، محمد رضا رحمانی، نسترن اکبری، مینا حسینی و امینه کشیری در این مسابقات حاضر شد که در نهایت با کسب دو عنوان سومی و دو سهمیه ورودی المپیک توسط جواد شوریابی در ۴۰۰ متر با مانع با زمان ۵۲ ثانیه و ۱۳ صدم ثانیه و آرین زرعکانی با پرش ۲ متر و ۶ سانتی متری، در پرش ارتفاع به کار خود پایان دادند.

این رقابت‌ها درورزشگاه تاماسات شهر بانکوک تایلند با حضور کشورهای چین، هند، عراق، چین تایپه، کویت، قطر، ازبکستان، عربستان، سنگاپور، سریلانکا، کره، قزاقستان، ژاپن، برونئی و امارات برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز