خبرگزاری کار ایران

هر ۶ تکواندوکار آمادگی بالایی دارند؛

ذوالقدری: چشم انداز ما المپیک برزیل است / از تمام پتانسیل تکواندو استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۱۸

اگر اتفاق خاصی نیفتد من به این تیم امیدواری زیادی داریم چرا که هر ۶ تکواندوکار آمادگی خوبی را جهت حضور در مبارزات دارند.

غلامحسن ذوالقدری از وضعیت آمادگی خوب بازیکنان تیم های ملی پومسه و کیوروگی خبر داد و معتقد است اگر اتفاق خاصی نیفتد، تیم ملی توانایی کسب نتایج درخشان را در آوردگاه آسیایی دارد.

به گزارش ایلنا، غلامحسن ذوالقدری در خصوص مسابقات قهرمانی آسیایی گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیایی قدمت بالایی دارد، حضور کره‌جنوبی به عنوان مهد تکواندوی جهان، کشورعزیزمان ایران، تک چهره‌های کشورهای آسیای میانه و حضور تکواندوکاران شرق آسیا باعثبالا رفتن کیفیت مسابقات خواهد شد.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیایی نزدیک به زمان بازی‌های آسیایی است، این رقابت‌ها محل ارزیابی خوبی برای کادر فنی تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و قطعا تمام کشورها با ترکیب کامل خود در این مسابقات حضور پیدا می کنند، که همین موضوع می‌تواند به جذابیت رقابت‌ها کمک کند و باعثبالا رفتن کیفیت مسابقات شود.

رییس سازمان تیم‌های ملی درخصوص وضعیت بازیکنان تیم ملی کیوروگی مردان اظهار داشت: دوره‌های آماده‌سازی بازیکنان بسیار خوب بوده و تکواندوکاران در شرایط جسمانی و روانی مطلوبی هستند. در این دوره اعضای تیم متشکل از جوان ها و با تجربه ها هستند و با توجه به اینکه چشم انداز ما المپیک برزیل است، می‌خواهیم از تمام پتانسیل موجود در تکواندو استفاده کنیم.

ذوالقدری گفت: درست است که ما در این رقابت‌ها، معتمد، مردانی و مستعان که رنکینگ‌های بسیار خوبی را دارند در اختیار نداریم اما عاشورزاده، شیری، اسبقی و خدابخشی به عنوان جوان‌های تیم ملی در انتخابی‌ها خوب عمل کردند و توانستند نفرات اصلی وزن خودشان باشند و اگر اتفاق خاصی نیفتد من به این تیم امیدواری زیادی داریم چراکه هر ۶ تکواندوکار آمادگی خوبی را جهت حضور در مبارزات دارند.

وی در خصوص تیم کیوروگی بانوان اینطور ادامه داد: همه امکانات لازم برای بانوان مهیا شده و تکواندوکاران به خوبی می‌دانند که حضوری موفق در این مسابقات تا چه اندازه برای آنها اهمیت دارد و امیدوارم در این بخش نیز عملکرد خوبی را داشته باشیم.

ذوالقدر با اشاره به حضور موفق پومسه طی سال‌های گذشته، خاطرنشان ساخت: این نفرات انگیزه بالایی برای حضور در این مسابقات دارند. در این دوره، تمرینات بدنسازی به اردوها اضافه و باعثشد، بازیکنان در آمادگی جسمانی خوبی قرار بگیرند که امیدوارم نتایج خوبی را در این رقابتها بدست آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز