خبرگزاری کار ایران

اعتبارم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم؛

خادم: مستندات حامیان مالی سرخابی‎ها را در اختیار مراجع نظارتی قرار می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۵۰۴

شفاف کار کرده‌ام و اعتبارم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم. بزودی هم اسناد معتبر و مستند نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره دوباشگاه و حامیان مالی را در اختیار مراجع ذی صلاح اجرایی و نظارتی کشور قرار می‌دهم.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: به زودی تمام مستندات نحوه انتخاب اعضای هیات دو مدیره این دوباشگاه و حامیان مالی آنها را در اختیار نهادهای نظارتی قرار می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، امیررضا خادم با بیان اینکه از ابتدای ورود به موضوع واگذاری و ساماندهی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس می‌دانستم با حواشی زیاد روبرو خواهم شد، اظهار داشت: می‌دانستم احتمال هجمه‌های غیرمنصفانه و مغایر با روحیه جوانمردی زیاد است.

معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: شفاف کار کرده‌ام و اعتبارم را با هیچ پست و مقامی عوض نمی‌کنم. بزودی هم اسناد معتبر و مستند نحوه انتخاب اعضای هیات مدیره دوباشگاه و حامیان مالی را بصورت مکتوب در اختیار مراجع ذی صلاح اجرایی و نظارتی کشور از جمله وزیر ورزش و جوانان، وزارت اطلاعات، مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور قرار می‌دهم.

خادم در مورد پرسش‌هایی که برای افکار عمومی درباره نحوه عملکرد او در ساماندهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ایجاد شده گفت: بعد از تعطیلات خرداد ماه وارد موضوع تحویل دو شرکت دولتی استقلال و پرسپولیس به سازمان خصوصی سازی و برگزاری مزایده می‌شویم اما قبل آن قصد دارم در نشستی با سردبیران و مدیران رسانه‌های ورزشی کشور به سئوالات آنها در مورد علل انتخاب این افراد به عنوان هیات مدیره و حامیان مالی دو باشگاه صحبت کنم. ضمن اینکه از نظر مشورتی اصحاب رسانه در این جلسه استفاده خواهم کرد.

به بر اساس این گزارش نشست خادم با سردبیران و مدیران ورزشی رسانه‌ای اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز