خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی آسیا - ازبکستان؛

پومسه‌روها اولین نمایندگان ایران در آوردگاه آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۳۹۵

مسابقات قهرمانی آسیا از فردا(یکشنبه) آغاز می‌شود و تا ۷ خردادماه در سالن کاخ ورزش تاشکند ادامه خواهد داشت.

مسابقات قهرمانی آسیا از فردا(یکشنبه) در تاشکند ازبکستان آغاز و نمایندگان ایران به مصاف حریفانشان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، مسابقات قهرمانی آسیا از فردا(یکشنبه) آغاز می‌شود و تا ۷ خردادماه در سالن کاخ ورزش تاشکند ادامه خواهد داشت. قرار است، جلسه هماهنگی داوران امروز در محل سالن اصلی مسابقات برگزار و قرعه‌کشی مسابقات و جلسه هماهنگی مربیان نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ انجام شود. همچنین فردا نمایندگان کشورمان در بخش پومسه به مدت یک روز به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

این رقابت‌ها از ساعت ۹ صبح به وقت محلی در کاخ ورزش تاشکند برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه مسابقات نیز در همین روز از ساعت ۱۸:۳۰ با حضور رییس فدراسیون جهانی آغاز می‌شود.

تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات قهرمانی آسیایی پومسه که به میزبانی ویتنام برگزار شد، در بخش آقایان یک طلا، ۲ نقره و ۳ برنز را بدست آورد و نایب قهرمان شد. در بخش بانوان نیز یک طلا، یک نقره و ۳ برنز را کسب کرد. زمان های ذکر شده در خبر به وقت محلی ازبکستان است و اختلاف زمان آن ۳۰ دقیقه جلوتر از ساعت ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز