خبرگزاری کار ایران

در مجمع عمومی فدراسیون کبدی؛

شعبانی‌بهار: استان‌های ضعیف‌تر در کبدی را باید تقویت کرد

کد خبر : ۱۶۹۶۸۶

برای اینکه به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم باید برای ورزشکاران بیشتر هزینه کنیم که به نظرم این هزینه‌ها یک سرمایه‌گذاری مفید در ورزش است.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی فدراسیون کبدی از روسای هیئت‌های کبدی استان‌های سراسر کشور خواست تا با تقویت ورزشکاران و مربیان در شهرستان‌ها زمینه موفقیت‌های بیشتر را برای تیم ملی کبدی در رویدادهای بین‌المللی را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی به منظور بررسی عملکرد سال ۹۲ و همچنین تصویب تقویم ورزشی و آئین‌نامه‌های فدراسیون در سال ۹۳ به ریاست غلامرضا شعبانی‌بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات فدراسیون واقع در خیابان حجاب برگزار شید.

در این مجمع محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی خلاصه‌ای از سمینار تخصصی کبدی که با حضور اعضا مجمع برگزار شد را به اطلاع شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و حاضرین مجمع عمومی رساند. در ادامه جلسه نماینده ورزشکاران، داوران، مربیان و تعدادی از روسای هیئت‌ها به نمایندگی از اعضاء مجمع به‌صورت مختصر گزارشی ارائه کردند.

مدیران تیم‌های ملی کبدی آقایان و بانوان با توجه به برگزاری اردوهای آماده‌سازی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون حضور داشتند که با موافقت رئیس مجمع گزارش کاملی از روند آماده سازی و برنامه‌های آتی را به اطلاع اعضا مجمع رساندند.

شعبانی‌بهار در انتهای مجمع با اشاره به اینکه برای پیشرفت در کبدی باید ورزشکاران امکانات بیشتری در تمامی سطوح فراهم گردد، گفت: برای اینکه به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم باید برای ورزشکاران بیشتر هزینه کنیم که به نظرم این هزینه‌ها یک سرمایه‌گذاری مفید در ورزش است.

شعبانی‌بهار در خاتمه گفت: در تمامی ورزش‌ها برخی از استان‌ها به عنوان یک قطب فعالیت می‌کنند که این توانمندی استان‌ها منجر به کمک به سایر استان‌های همسایه خواهد شد که در کبدی هم باید به این نکته توجه کرد با قطب‌شدن استان‌های مستعد و با برنامه می‌توان استان‌های ضعیف‌تر را در جهت پیشبرد اهداف فدراسیون تقویت کرد که در نهایت این موضوع به موفقیت‌های بیشتر در تیم ملی ختم می‌شود.

در مجمع عمومی فدراسیون کبدی تقویم، آئین‌نامه‌های فدراسیون، برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی کبدی آقایان و بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی و پوکت تایلند و آئین‌نامه‌هایی فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تائید تصویب نهایی رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز