خبرگزاری کار ایران

ولی‌پور مطرح کرد؛

حضور پررنگ جودوکار خراسانی در اردوهای تیم ملی

کد خبر : ۱۶۹۱۲۹

اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان کشور به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی اینچوئن از روز ۲ خرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز می‌شود.

سرپرست هیأت جودو و کوراش خراسان رضوی از دعوت ۹ جودوکار استان به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ ولی‌پور گفت: اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان کشور به منظور آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی اینچوئن از روز ۲ خردادماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز می‌شود.

وی با اشاره به حضور پر رنگ نمایندگان استان در میان نفرات دعوت‌شده به این اردو، افزود: علی سلحشور، حسن نیکنام، خسرو رحیمی و امید تزتک به این اردو که تا ۱۵ خرداد ماه به طول می‌انجامد دعوت شده‌اند.

سرپرست هیأت جودو و کوراش خراسان‌رضوی ادامه داد: بر اساس دعوتنامه فدراسیون امیر قاسمی‌نژاد، جواد محجوب، احمد میرزاپور، قاسم احدی و جعفر پهلوانی که در اردوی مشترک آنتالیا در کشور ترکیه حضور دارند نیز به دیگر جودوکاران در تهران ملحق خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به اعلام فدراسیون در روز ۳ خرداد ماه یک دوره مسابقه انتخابی درون اردویی با حضور ۲۳ جودوکار برتر کشور در تهران برگزار می‌شود که امیدواریم با موفقیت جودوکاران خراسانی همراه باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز